moneymaker
Medlem
Ikke helt ukjent beskjedd et her, men denne gangen sitter jeg fast i hva jeg skal gjøre. Jeg aner ikke. Noen tips? Har forandra annonsen, har sjekka at stikkorda gjelder det samme emnet etc.. Helt tom for ideer her.
Kan du poste søkeordet og annonsen din?
Vanskelig å fortelle hva du kan forbedre når vi ikke vet utgangspunktet...
Beklager det, men igjen, tenkte bare det kanskje fantes en sånn "standard"-greie man kunne bruke for å se over. En mal eller noe i den retningen.Siden du kommer med et så utrolig utfyllende innlegg, så skal jeg fyre tilbake med et like utfyllende svar:
Du må få høyere QS, så vil annonsene dine vises ofte. Dette kan du gjøre ved å indentifisere de faktorene du gjør en dårlig jobb på og forbedre de områdene. Da vil nok alt bli bra.
Hmm hvor merkelig det enn høres ut, men nei.. Har funnet en nisje som har mye søk men lite konkurranse, serru.. Ikke gira på å gi vekk ideen...
Tenkte kanskje det fantes en sånn standard-greie man kunne bruke for å rette på sånt som dette.
Hmmm...
Tenkte jeg skulle legge inn et ScreenShot bilde fra en av mine AdWords kampanjer som viser Quality Score 10, men jeg kunne ikke laste opp bildet, bare sette inn et bilde fra en http-plassering... og jeg har ikke lyst til å legge ut bilde på en av mine domener.
Ja, det finnes en "standard-greie" for å få høy quality score...
QS hos google går til 30 så 10 er vel egentlig ikke noe særlig?
Om du har en "standard greie", hvorfor ikke linke til den?...eller er den hemmelig, og kan bare vises til "riddere av det runde idiotiske bord av bæverfløas orden"?
Nei du legger inn alle søkeord i samme annonse og så siler du vekk de ordene du ikke vil ha.
Var det jeg tenkte jeg og, er samme metode som jeg bruker, og det tar sykt lang tid. Noen tips til å få opp farta litt?Hvis du vil ha høy QS bruker du unik annonse for hvert eneste søkeord.