knottulf
Medlem
Jeg skal lage til en registrering av kontakter i en database, som så skal kunne lastes ned som vCard.
I vCard-formatet kan det spesifiseres adresser av type home, work, postal, parcel og flere, men f.eks. "Contacts" på mac ser bare ut til å forstå én adresse.
Nå opererer en jo med to adresser for mange firma i Norge: en besøksadresse med ett postnr, og en postadresse med et annet postnr.
Noen som har ide om hvordan en bør organisere det for mest mulig smertefri bruk i forskjellige kontakt-apper?
I vCard-formatet kan det spesifiseres adresser av type home, work, postal, parcel og flere, men f.eks. "Contacts" på mac ser bare ut til å forstå én adresse.
Nå opererer en jo med to adresser for mange firma i Norge: en besøksadresse med ett postnr, og en postadresse med et annet postnr.
Noen som har ide om hvordan en bør organisere det for mest mulig smertefri bruk i forskjellige kontakt-apper?