Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Adobe CS4 - Et irritasjonsmoment?

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Når det gjelder CS4, så er det en greie jeg har fundert ganske lenge på, og jeg må innrømme at jeg ikke helt forstår hvorfor det er slik som det er.

Når jeg installerer hele CS4-sulamitten på systemet, da går faktisk dette sånn ca 10x kjappere enn når jeg skal avinstallere hele greia. Når det hele skal avinstalleres, da krever attpåtil dette programmet at vi faktisk må LUKKE Firefox og MSN. Ikke nok med dette, men samtidig skal det jo da ta flere hundre vonde år før programmene er avinstallert, til og med lenger tid enn det tar og installere programmene.

Hvorfor i alle dager er det slik? Er det Adobe som rett og slett har laget programvaren slik fordi 50% av brukerne ikke gidder vente den lange tiden, slik at disse 50% heller skal klikke avbryt i avinstallingsprosessen?

Jeg forstår det bare ikke jeg. Avinstallering av programvare generelt går jo faktisk mye kjappere enn installeringa. Sist gang jeg avinnstalerte hele pakka, da kunne det faktisk gått kjappere og formatere harddisken, og installere hele Windows på nytt (sett at jeg installerer windows fra en usbpenn.) Om jeg ikke husker helt feil, så var det ca 35 minutter det tok totalt før hele greia var borte.
 
Topp