Det viktigste (ihvertfall om man sitter på en pc) er å kjøre en skikkelig virusvask på maskina før man bytter disse passordene, slik at man er sikker på at passordene ikke lekker ut fra egen maskin.
Det viktigste (ihvertfall om man sitter på en pc) er å kjøre en skikkelig virusvask på maskina før man bytter disse passordene, slik at man er sikker på at passordene ikke lekker ut fra egen maskin.
Enig med deg der. Det er noe enhver bør gjøre en gang i uken. Men hacker-angrepet har sannsynligvis ikke kommet med bakgrunn i at lokale PCer "lekker". Min PC er ikke infisert, så problemet er nok mest sannsynlig et sikkerhetshull i H-Sphere.
Ja, det er viktig. Prøvde å gjøre dette på mac'en. Har ikke klart det. Såvidt meg bekjent finnes det ikke programmer for slikt på mac, iallfall ikke innen rimelighetens grenser.
Jeg trenger jo bare en analyse av maskinen, finner ingenting for dette. Noen tips?
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.