Lurer på om det er vanlig at en revisor plutselig begynner å sende ut a-konto flere ganger. Har aldri fått dette dobbelt opp tidligere. Det som har vært vanlig er jo en sluttfaktura i etterkant av ferdigstillelse av regnskapet. Jeg er temmelig fortvilet siden han kommuniserer dårlig og det er helt umulig å få et klart svar om det er rett eller ikke. Virker ikke som om han har lest e-postene mine engang bare purrer på pengene når jeg har spurt om en spesifisert sluttfaktura flere ganger. Lurer på om jeg har rett på å be om en spesifisert sluttfaktura eller om jeg bare må betale a-kontoen igjen. Det eneste som er endret på de to regningene jeg har fått er fakturanummeret, eller er de helt identiske og viser ikke hva tiden har gått til heller. I en e-post skriver han at den siste er en sluttfaktura men er det ikke vanlig at denne viser spesifisering av tidsforbruk og at det ikke bare står a-konto? Har hatt revisoren siden 2007 nå og har aldri opplevd noe lignende. Prøvd å google også men finner ingen svar. Er det noen som har erfaring med dette?