Uregistrert, nå prater du om ting du ikke har greie på. Det merker jeg klart og tydelig.
Jeg personlig er i en alder av 22år og har ikke kredittkort tilgjengelig. Det skyldes langt ifra at jeg ikke er flink med penger, men heller at jeg en gang i tiden gjorde ting jeg ikke burde gjort, og sliter derfor litt på den biten i dag. Om noe jeg gjorde galt for mange år siden skal gå utover min mulighet for å poste i et forum, ja, da er det noe galt med verden. Da er det på sin plass og nevne at er noen hakk over 18år. (Riktignok kun på papiret. - Ikke i hodet.)
Det skal omtrent ingenting til i dag for at man ikke får kredittkort i en bank. Omtrent ingenting, og det er bra. Allikevel er det skammelig feil av deg og påstå at man enten er under 18år eller ikke er flink med penger fordi man ikke har kredittkort.
At kun Paypal er alternativ for betaling er vel kanskje greit nok, og Tonny har valgt det selv. At andre alternativer ikke skal være mulig syns jeg er dårlig, men ikke noe jeg skal sitte og klage på resten av året.