Kjapp og trygg hosting for Wordpress

70.000 norske email adresser selges.

OldHP

Medlem
Fikk de fra americanint.com - for 1400,- nok - selger for 500kr til maks. 4 personer. Om de er optin eller ikke vet jeg ikke 100% sikkert men tror de er det. PM så sender jeg listen øyeblikkelig.
 

OldHP

Medlem
Hei

Ja , det er generelle email adresser. Har ingen anelse om hvor mange som fungerer da jeg ikke har peil på hvordan man sender email, trodde det var enklere enn som så men har ikke fått brukt listen.
 

OldHP

Medlem
Hmm

Nei, husker ikke men jeg kjøpte den for 0,5 - 1 år siden og tror jeg fikk en oppdatert liste da. Har brukt et software som heter auto mailer men de blokkeres derfra også selv om de sier at de bruker en annen isp linje - sendte via psykiatrisk en gang, tenkte jeg kunne slippe unna med sinnsyk i gjerningsøyeblikket men det tok helt av med norton antivirus advarsler som poppet opp og hengte opp pcen + at det gikk sinnsykt treigt å sende, fikk sendt til 100 iløpet av en time ..
 

OldHP

Medlem
Dere får

Dere får email listene gratis. Er ingen snill gutt her, får jo ikke solgt de. Husk! Forbrukerrådet sa meg at å sende til email adresser er IKKE spam om man ikke har annonsører på siden. Lykke til!
 

OldHP

Medlem
Nops

Gir ikke bort flere så ikke dere som allerede har fått skal lide av at flere sender mail - fullere innboks = vanskeligere å få gjennom deres email.
 
Topp