Jeg har da to domener hos dem i dag også, og merker ingen nevneverdige problemer i den forbindelse. Det som skjedde meg for noen uker siden var at jeg klarte å rote det til i databasen (uten å ta sikkerhetskopi først selvfølgelig), og da jeg ba one.com om å få utlevert deres sikkerhetskopi var den av en eller annen grunn en uke gammel(?) Hvorfor var det ingen som visste, og i følge one.com var det den nyeste og helt oppdatert. Nå var det imidlertid nettavisen min som jeg rotet til, og da er det relativt enkelt å sjekke datoene på grunn av artikler og lignende ...
Verre var det med kona som "mistet" tilgangen til nettsidene sine, da den interne databasen deres gikk ned. Det vil si, nettsidene hennes lå ute som de skulle, men da de var laget med one.coms egen webeditor og det var linken der som forsvant, kunne hun ikke redigere eller videreutvikle dem ...
Nå er sikkert dette ille nok - men med tanke på at jeg sikkert har hatt 15-20 domener og webhotell hos dem gjennom årene (og kona og svigermor sikkert også) uten at noe har skjedd før nå, så synes jeg ikke det er så ille. Kan selvfølgelig være vi har vært heldige, eller rett og slett fordi vi ikke har kjørt store tunge nettsider med tusenvis av daglige besøkende. Jeg vet ikke ...