Kjapp og trygg hosting for Wordpress

3 år gammel nettbutikk vurderes solgt

Gooseberry.no er en nettbutikk som selger helse-vennlige og bærekraftige produkter fra hele verden til folk over Norge. Månedlig inntekt i firmaet er mellom 5000 og 20.000 nok, avhengig av sesong. Bedriften og produktene vi selger er populær, og har blitt markedsført i Norge siden 2010 i Norsk blader, på Facebook og Google.

Nettbutikken har en ryddig design og sitter på Textalk.se servers. Betaling for kunder i nettbutikken er ved kort (DIBS) eller Klarna.

Månedlig utgifter for nettstedet er ca. 500 nok for hosting/admin hos Textalk, 600 nok for DIBS og Klarna betalingsløsninger (tilsammen). Domene koster under 500 i et år. Jeg anbefaler at du har en abonnement til en regnskapsprogram som e-conomic (ca. 200 i måned).

Arbeidsmengden med dette nettstedet er ca 5 timer i uken for å sende pakker. Markedsføring og regnskaps administrasjon kommer i tilegg, og varieres også med sesong.

Kjøpssummen bør tilsvare minst 10 måneders gjennomsnittelig inntekt. Lageret er verdt ca. 30.000 innkjøp i dag og kan også kjøpes hvis ønsket.

Ta gjerne kontakt med meg ved spørsmål og for å få en mer detailjert oversikt. Du finner meg på heather@gooseberry.no Vi vil gjerne finne en som brenner for samme produkter å ta bedriften til neste steg. Bedriften har mange entusiastiske kunder i dag, og over 900 folk som følger oss på Facebook. Nettbutikken kan gjerne kombineres med en ekisterende butikk, og kan bli enda sterkere med en lokale.
 

cruzader

Medlem
Månedlig inntekt i firmaet er mellom 5000 og 20.000 nok, avhengig av sesong. Bedriften og produktene vi selger er populær

Kjøpssummen bør tilsvare minst 10 måneders gjennomsnittelig inntekt. Lageret er verdt ca. 30.000 innkjøp i dag og kan også kjøpes hvis ønsket.
Så bedriften og produktene deres er populære, men dere selger nesten ingenting?...

10måneder kan dere nok i bestefall få om noen ser potensialet, men da 10måneders fortjeneste etter varekost og alle utgifter.
 
Topp