Hei!
Jeg driver Guttelus Babyklær og Barneklær pÃ¥ nett og skal nå starte Domenenavnet er parkert hos UniWeb.no. (Barneklær på nett)
Begge butikkene har en back-end, slik at jeg kan velge hvilke produkter som skal være i bare guttelus, bare jentelus, eller vises i begge butikkene.
Jeg holder på å legge inn produkter i jentelus, og har da et spørsmål ang. SEO.
La oss si at jeg har et produkt/en leverandør som skal ligge i begge butikkene.
Hvordan går jeg frem for at Google best mulig skal finne begge butikkene? Er det slik at jeg bør endre på teksten/ikke ha lik tekst i de to butikkene ( i meta-desription)? Jeg innbiller meg da at disse to sidene vil konkurrere i Google? Eller??
Noen som har noen forslag/tips til hvordan jeg gjør dette på best mulig måte?
Tar imot alt av info med stooor takk
Susanne
Jeg driver Guttelus Babyklær og Barneklær pÃ¥ nett og skal nå starte Domenenavnet er parkert hos UniWeb.no. (Barneklær på nett)
Begge butikkene har en back-end, slik at jeg kan velge hvilke produkter som skal være i bare guttelus, bare jentelus, eller vises i begge butikkene.
Jeg holder på å legge inn produkter i jentelus, og har da et spørsmål ang. SEO.
La oss si at jeg har et produkt/en leverandør som skal ligge i begge butikkene.
Hvordan går jeg frem for at Google best mulig skal finne begge butikkene? Er det slik at jeg bør endre på teksten/ikke ha lik tekst i de to butikkene ( i meta-desription)? Jeg innbiller meg da at disse to sidene vil konkurrere i Google? Eller??
Noen som har noen forslag/tips til hvordan jeg gjør dette på best mulig måte?
Tar imot alt av info med stooor takk
Susanne