Jeg ble ringt opp av en ganske så hyggelig - og faktisk ganske kunnskapsrik - jente fra 1881.no. Hun ville selge meg en pakke som kostet noen titalls tusen, og hun hevdet at tjenester som driver på tilsvarende måte som Bolignorge.no får flere tusen treff pr måned på annonsene sine, og fort konverterer til 1500 - 2000 besøkende til hjemmesidene hver måned.
Jeg er skeptik, noe jeg alltid er til slikt. Jeg syns det rett og slett er rart at det er såpass mange som finner på å først skrive "boligutleie" i søkefeltet, deretter klikker seg inn på "hele landet" og deretter klikker seg videre til hjemmesiden til det aktuelle firmaet.
Men kanskje jeg tar feil. Kanskje dette er en helt uoppdaget gullgruve for meg.
Er det noen her som har erfaring fra å bruke 1881.no til å markedsføre nettsidene sine og kan dele erfaringen med meg/oss, eller som har andre kvalifiserte oppfatninger om hvorvidt det er smart å satse på annonsering hos dem?
Mvh
Bjørn Jarle
Jeg er skeptik, noe jeg alltid er til slikt. Jeg syns det rett og slett er rart at det er såpass mange som finner på å først skrive "boligutleie" i søkefeltet, deretter klikker seg inn på "hele landet" og deretter klikker seg videre til hjemmesiden til det aktuelle firmaet.
Men kanskje jeg tar feil. Kanskje dette er en helt uoppdaget gullgruve for meg.
Er det noen her som har erfaring fra å bruke 1881.no til å markedsføre nettsidene sine og kan dele erfaringen med meg/oss, eller som har andre kvalifiserte oppfatninger om hvorvidt det er smart å satse på annonsering hos dem?
Mvh
Bjørn Jarle