Kjapp og trygg hosting for Wordpress

180.no - Kan det være nyttig å være oppført der?

picxx

Well-Known Member
Alle katalogoppføringer er bortkastede penger om man ønsker en positiv ROI.
 

Tony J

Alle skal få
Travel: Jeg var ikke ute etter å bli overbevist. Kun få tilbakemeldinger. :) Dessverre er det ofte slik at folk skriver "Dette er svindel" o.l. Dette hjelper ingen. Heldigvis kom det noen konstruktive tilbakemeldinger etterhvert så alt i alt er jeg fornøyd. Jeg diskuterte ganske lenge med hun damen, mest fordi jeg likte pågangsmotet hennes og det var også artig at hun klarte og holde ut med meg i 30 min. Det fremkom jo veldig tidlig inn i samtalen at jeg ikke var interessert.
 

Grunder82

Medlem
Ikke finn på å bruke en krone på 180.no. Jeg gikk med på en prøveperiode på 3mnd. Fikk 3 klikk. Jeg takket nei etter perioden, men de mente at jeg hadde signert elektronisk for en ny 12 mnd periode. Etter inkasso og trusler valgte jeg bare å betale, hadde ikke tid til det. Fikk ganske riktig 1 klikk i måneden videre. 0 konverteringer selvsagt. Det kostet rundt 1000 kroner klikket. Dette er det verste selskapet jeg noen gang har vært borti De gir blanke f i deg som kunde. Bruk heller pengene på adwords.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Travel: Jeg var ikke ute etter å bli overbevist. Kun få tilbakemeldinger. :) Dessverre er det ofte slik at folk skriver "Dette er svindel" o.l. Dette hjelper ingen. Heldigvis kom det noen konstruktive tilbakemeldinger etterhvert
Grunnen til "korte" tilbakemeldinger til å begynne med, er nok at det har vert oppe veldig mange ganger tidligere, både her og på andre fora, blogger osv ;)
 

Tony J

Alle skal få
Grunnen til "korte" tilbakemeldinger til å begynne med, er nok at det har vert oppe veldig mange ganger tidligere, både her og på andre fora, blogger osv ;)

Vel, man har jo et valg å ikke kommentere dersom man ikke har noe fornuftig å si.
 
Hvis du får 15 svar fra "ikke nye brukere" her med at dette er svindel, og ikke 1 eneste svar med: dette funker! så kan du vel gjerne google opp hvorfor folk mener dette bare er tull?

At de har råd til reklamer på tv er fordi de lurer kunder og så bruker hele 0,- på oppfølging av kunder, sett bortifra det automatiske systemet som sender deg en ny faktura selv om du har sagt opp tjenesten.

Har du reklame på tv, Tony J? Ikke det? Skal vi da regne med at du ikke er en seriøs kar siden du ikke finner det passende til ditt foretak?

Jeg synes du bør ta imot avtalen, siden dama virket så snill på telefon. Så kan du rapportere tilbake til oss med hvor mange klikk du fikk.
 
Topp