Kanskje litt OT men det får så være.
Jeg kan ikke annet enn å taste en liten kommentar til det som beskrives i denne tråden. Her slenges det ut kommentarer om hvor dårlig 123hjemmesider er og det henvises til 2001, 2011 modeller, søppelsider og det fremsettes forslag om WP osv.
Jeg har sett meg litt rundt om her på WF og på de sidene som forumbrukerne har utviklet, og som "markedsføres" som suverene alternativ, oppsett, innhold, det beste mm.
Er jeg imponert av disse sidene ? NEI ! ikke i det hele tatt. Det er jo helt ok at man synes det man selv lager og presenterer er flott og fint og alt det der, men selv om man driver med webutvikling, design og alt som hører til så er det ikke sikkert resultatet blir så bra likevel. (De er ikke alle som kan male som Nerdrun, selv om de tror det selv). Poenget er at dersom brukerne er fornøyd da er alt ok, og det vil alltid være slik (uansett tema) at smaken er som baken, den er delt i to.
Takk for ditt innlegg og gode observasjoner! Du er også inne på noe veldig viktig - fornøyde kunder!
Ufornøyde kunder - betaler ikke, uansett om siden koster kr. 1.000 eller kr. 50.000! Med vår tjeneste kan alle, som har, eller ikke helt vet om de har, et behov for en hjemmeside, prøve å lage en helt uforpliktende og gratis! HVIS de liker resultatet og vil fortsette med sin hjemmeside, så skal de betale et abonnement!
Glade kunder beholder man kun ved å utvikle produktet i den retning brukerne beveger seg. Med en så stor kundeservice, som en tjeneste som dette fordrer, så får man virkelig noen gode ideer om hvor utviklingen skal ligge og kan være på forkant med mange utfordringer! Det er godt for kundeservicen, som så bli mindre, men sannelig også for kundene, som blir mer fornøjde! Det er en stor forskjell på tjenesten fra 123hjemmeside i dag og fra den gang vi startet opp i 2003. Bare siden i sommer har vi lansert flere nye features og forbedringer. Det ligger også nylanseringer linet opp for resten av 2011 og 2012!
Vi sitter selvsagt inne med langt mere informasjon om våre brukere, hvem de er, hvilke nisjer er gode/mindre gode, hvordan er konvertering fra prøver til betalende kunder, levetid for en kunde (lojalitet), osv. og vi deler selvsagt alle disse oplysninger med våre partnere. Målgruppen 30-60 år gir en god indikasjon av hvilken aldersgruppe, som vil betale for å ha en (123)hjemmeside!
Jeg vil egentlig vekk fra diskusjonen om dårlige eller gode hjemmesider, mest fordi våre brukere ikke er professjonelle webdesignere, som noen av aktørene i dette forum er! De er glade alminnelige mennesker, som får enda en suksess opplevelse på internettet - fordi vi har gjort det så enkelt for dem, og det vil de gjerne betale for!