100 % ferdig WPMU om sport

picxx

WF 09
Kan ikke si annet enn : Jækla kult!
Likte spesielt godt denne kurva med snarveier, selv om jeg ikke er spesielt happy for slike duppeditter overalt.
Også en fin måte å integrere 047/guava i bloggene. Spesielt bra at man opplyser om slike "skjulte annonseringer". Hos andre bloggnettverk kan man jo oppleve at bloggen er "ren" en god stund, inntil det plutselig popper opp ett eller annet jævelskapet.

Med et såpass stort sportsmiljø som det finnes i norge tror jeg nok denne tjenesten kan ha en fremtid.
Lykke til videre :)

metallian

Medlem
.com domene hostet fra USA??

For å ta en sammenlikning.
Betson reklamerer hyppig på TV3 - norsk publikum. Samt også Norgesautomatene - Har de lov (TV3) men ikke jeg?

Skjønner ikke logikken bak det punktet. Finnes det presedens på dette punktet?

Ikke lov-enkelt og greit. HAr gått et par runder med lotteritilsynet på dette.

Nextri

Rebel
Ser bra ut. men savner en link til wp-admin fra forsiden når man er innlogget. gjerne istedenfor Logg inn linkene? wp-admin kunne også med fordel vært på norsk, siden alt annet er norsk.

Altberger

Medlem
Ser bra ut. men savner en link til wp-admin fra forsiden når man er innlogget. gjerne istedenfor Logg inn linkene? wp-admin kunne også med fordel vært på norsk, siden alt annet er norsk.

Takk for innspillet men litt usikker på hva/hvor du mener..??
Fra forsiden; Blogg om sport med din sportsblogg! Sportsbloggen.com
Det er Dashboard til høyre etter innlogging (fører til WP-admin) men du vil kanskje ha en ennå mer synlig lenke til Dashboard (admin)?

Om ja. Hvor kunne du sett den for deg?

Topp