- Nettbutikken din ser ikke ut til å være søkemotoroptimalsitert. Det bør du gjøre med noen enkle grep.
- Klikker du på "kjøp nå", betyr det faktisk ikke KJØP NÅ. Det betyr "mer info". Dette bør gjøres noe med.
- Det burde være en mer forstålig måte å åpne stort bilde på product_info
- Jeg synes du har veldig gode "argumenter" i margen, men du burde forsøke å lage .css som danner bildene med tekst. Det ville lastet fortere, og sett penere ut.
- På product_info bør du fjerne "Tips en venn Bli den første som omtaler dette produktet Legg i ønskelisten | Legg til sammenligning", og eller i det minste legge det lenger ned. Selve kjøpet (kjøpsknappen), det konkrete produktet, bildene og attributtene bør settes i fokus.
- I menyen kommer det opp "Playstation 3 (4)". For meg er det ubetydelig antall varelinjer i den kategorien. Kanskje litt smak og behag, men jeg mener dette bør fjernes.
- Hvis "live support" er offline, kunne du ikke bare ha fjernet hele elementet? "if $online { echo }"
- Hvor finner jeg info om betaling, frakt, personvern og betingelser? (Jeg vil ikke registrere meg før jeg vet det)
- Ang. "klubbavtale"; Når jeg ser dette, blir jeg litt småirritert over at jeg ikke får disse rabattene. De er riktignok ukonkrete (rabattene osv), men likevel. Du bør ikke sette en slik link i toppmenyen. Legg en link i bunnen. Evt. kjør kampanjeperiode der du går sterkt ut for å skaffe deg nye avtaler - men ikke gjør det hele tiden.
- Når jeg velger gavekort, så kommer jeg bare inn i en kategori som inneholder et produkt (altså gavekortet). Kan jeg ikke bli sendt direkte inn til gavekortet? (Raskere mulighet for å handle).
Tenk hele tiden "hva lurer kunden på" og "står det noe i veien for at kunden kan handle nå". Har kunden ubesvarte spørsmål, er sjansen stor for at han forlater siden din.