Ønsker tilbakemelding på nettsiden.

rkolaas

New Member
Hei.

Er forøvrig ny her og ble anbefalt dette nettstedet gjennom en artikkel.

I sommer startet jeg å jobbe i et relativt nytt firma ved navn Spesialisten AS. Vi lanserte da en ny nettsiden 1 september som da ser slik ut:AppleSpesialisten.no | Norges ledende verksted for iPhone. (Spesialiserer oss på reparasjon av iPhone, Samsung og iPad)

Personen som laget denne siden sluttet hos oss rett etter vi lanserte siden(Og den var da veldig uferdig). Det er da min oppgave å videreutvikle siden og jeg er veldig ny i wordpress-gamet og spesielt når det kommer til SEO og hvordan man best skal treffe målgruppen. Har fra tidligere erfaring med enkel HTML/CSS og dette er det første store prosjektet jeg holder på med.

Tilbakemelding, tips, ris og ros taes i mot med stor takk :)

Dag Frogner

Supermedlem
Artig å se flere bedrifter fra Grenland her inne. Har selv benyttet dere til bytte av et batteri på en telefon jeg har. :)

Når det gjelder selve nettsiden så syntes jeg designet fungerer godt. Det er enkelt og greit å finne frem og dere er tydelige på hva dere tilbyr. Det er heller ikke noe å si på hastigheten på siden.

Ingen krise, men blogg-delen kunne med fordel vært oversatt til norsk.

Kikket også på siden fra mobil og dette så ikke så veldig bra ut. Siden den vises likt på en mobil som på en datamaskin, blir det mye zooming for å klare å lese alt. Her hadde det gjort seg med en litt mer mobilvennlig side.

Dere har også en jobb å gjøre med SEO. Dere har lite H1/H2-titler og generelt burde dere optimalisere teksten mer.

Det ser heller ikke ut som at dere har noe verktøy for å spore besøk på nettsiden?

Tetto

Medlem
Jeg synes språket og rettskrivingen er ganske dårlig. Mange av formuleringene virker veldig muntlige. Anbefaler at dere får en språkkyndig til å lese korrektur.

rkolaas

New Member
Takker for rask feedback:) Språket er noe vi er klare over ja. Vi har gått fra omtrent null tekst og det føles litt ut som at vi bare har peiset på med mest mulig tekst for å tilfredstille SEO. Jeg føler det er helt feil, men må innrømme at jeg har lest meg lite opp på akkurat dette og heller bare fulgt analysen wordpress har tilbudt meg. Om noen har noe litteratur på SEO og generell markedsføring via google å anbefale blir jeg glad:)

Topp