Vil si den ser ganske oversiktlig og grei ut! Det eneste jeg vil kommentere på er vell den "Besøk oss på Facebook" knappen i midten av siden. Føler dette er en litt "random" plassering og den passer ikke inn.
Jeg ville heller plassert den i footeren. Men selvfølgelig, ut ifra at du har valgt å plassere den der tenker jeg at du ønsker stor oppmerksomhet på den, siden det er en av tingene jeg ligger merke til først, noe som både er bra og dumt, du får kundene dine til å miste fokusert på det som egentlig er viktig: produktet/tjenesten din.
Så om du virkelig ønsker at kundene skal like deg på facebook etc.. Kan du heller velge en knapp som henger på høyre side av nettsiden din. (utenfor selve siden) Dette tror jeg vil fungere bedre! Men selvfølgelig, dette er bare min mening
)
Det andre jeg ligger merke til er på nettbutikken, den oransje fargen er ganske komfortabel, men på side-menyen er den litt for lys. Er ikke direkte vanskelig å lese hva som står eller navigere. Men det er noe der som ikke "pleaser" meg. Så test deg litt frem med andre farger eller fetere tekst..
Den siste tingen er bakgrunnen. Som du ser er selve tekstilen ikke "seamless", så når du repeater den ser du at de ikke passer til å bli repeatet; Det ser ikke ut som et stort bilde, det blir mange små.
Ellers vil jeg si at mitt "samlede inntrykk" er svært positivt til nettsiden din! Høres kanskje ut som at jeg kritiserer mye, men det er jo det du spør etter?
Lykke til!