Hei, her er noen tilbakemeldinger fra meg:
1. Fint at du har eget grensesnitt for mobile enheter
2. Logoen ville jeg jobbet litt med
3. Toppbanner med glitter, jeg synes dette virker litt "disko" eller "stjernehimmel", kanskje det hadde passet bedre om du solgte sminke eller granittbenkeplater?
4. Ikonet/knappen i toppen, til venstre (handlekurv):
http://24960style.24nb2.srv.ip.no/images/buttons/basket10.png slår ut som Disease Vector i proxyen her. Jeg vet ikke om dette er en falsk positiv, men jeg får ikke opp bildet og får opp en advarsel om at det er virus/trojan eller noe i den dur (keylogger?)
(
disease vector )
Ellers ang produktkatalogen:
Når du hiver USB som en prefiks på mer eller mindre alt og firmaet ditt heter "usb gadgets", er det ikke implisitt gitt at det er USB?
Det er vanskelig å lese produktene i venstremenyen, når mer eller mindre begynner med USB. Hva med å lage færre produkter i venstrekolonnen, men gruppere de under for eksempel:
Gadgets
Gavetips
Konsoll
Lyd og Bilde
Telefontilbehør
Velvære
Tilbud / Restsalg
Eller noe i den dur... Dvs. færre kategorier, samt ikke sleng prefiks USB foran på alt
Jeg ville også prøvd å matche fargene litt bedre, dvs. de blå knappene i topp er ikke samme blåfarge som den horisontale menyen.
Det er også noen problemer feks her inne (i chrome i alle fall):
PÅ LAGER I NORGE! | Kjøp billige USB gadgets & dingser her!
De øverste produktene der, jeg klarer ikke å se hele tittelen, den havner bak :
<div class="shop_vis_box_bilde tp_box_10">
Som en inspirasjon, kan du jo se hvordan en av dine store konkurrenter gjør det:
Gadgets og hjemmeelektronikk - Teknikmagasinet, meningen med livet
Den nettsiden er langt fra perfekt den altså, men jeg tenker mer på produktkategorier i venstrekolonnen. Hvis jeg vil ha for eksempel noe til sykkelen min, eller nettverksprodukt, ser jeg det fort der.
Teknik magasinet har også for mange kategorier, feks. lagringsmedia burde jo ligge under data
Men ja.. Du kan kanskje hente litt inspirasjon der, på selve hovedkategoriene