Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ønsker tilbakemelding på min nettbutikk

i-net

Medlem
Helt grei, men mye som kunnet vært bedre samtidig. Må innrømme jeg i utgangspunktet aldri liker nettsider i sort farge, men det er en personlig preferanse.

Knappen "Legg i Handlekurv" burde du i hvert fall vurdert å bytte til en annen farge. Oransj farge hadde vært fint og er klassisk. Lykke til.
 

Bransje

DaddyO
Interessante produkter. Videobrillene er nice:)

Litt skarpe kontraster, ville prøvd en litt mykere overgang. Rett fargekombinasjon skaper også økt salg :) Og,ja, fremhev salgsknappen
 

Beergear.no

Medlem
Best pris, best kvalitet, norges billigste nettbutikk???
Den påstanden der er vel neppe tillatt.....
Fikk meg i alle fall til å tenke, useriøs, og mistet fullstendig lysten til å ha noe med den nettbutikken å gjøre.
Mulig det bare er meg....
 

Beergear.no

Medlem
På hvilke måter stemmer det?
Kan du dokumentere noe av det?
Om jeg ikke tar feil er det ikke tillatt å komme med slike påstander om du ikke kan dokumentere det.

Se for deg følgende.
Jeg kjøper noe av deg.
Siden du påstår du er billigst, best osv. Gidder jeg ikke sjekke pris andre steder.
Etterpå finner jeg produktene andre steder. Billigere/bedre
Jeg blir sur, handler aldri der mer siden jeg føler meg lurt.
Forbannet blir jeg også.
Siden jeg er "kunden fra helvete" advarer jeg alle kjente mot butikken din,
klager til forbruker rådet og forteller hva jeg har opplevd på alle forum jeg frekventerer og facebook siden min og butikken sin side. Dette leses så av MANGE av dine potensielle kunder.

Men som sagt, mulig det bare er jeg som tenker sånn.
 
A

aabbcc

Guest
Jeg føler at siden lider litt av at det er for mye som dukker opp samtidig. Det er voldsomt mange produkter og knapper ol på forsiden. (Det samme gjør forsåvidt flere av de store kjedene også.)

Slik siden fremstår i dag så skjønner jeg ikke helt hvorfor jeg skulle velge å handle her må jeg innrømme - det er bare masse produkter som virker litt tilfeldig, og da tror jeg det blir tøft å konkurrere med clas ohlson og elkjøp. Kanskje det er en ide å satse på artige nerde-produkter og droppe for eksempel telefoner, digitalkameraer, scannere?

Jeg synes også det svarte designet blir litt tungt.

AABBCC
 
Nå snakker vi, her det en klar forbedring på alle punkter. Men det ble kanskje litt mye alt mulig, og litt lite fokus når det gjelder produktene?
 
hmm, det er sant!
Men det jeg tenker personelig er at hvis jeg får vist så mye som mulig av hva jeg selger...
Vil folk være mer nyskjerrig på om det er noe mer "kule produkter" på nettsiden.
Enn hvis det kun ville vært nettbrett på første siden, vil folk kun tenke, "aha, kun nettbrett, da stikker jeg til en annnen nettbutikk, for her var det bare nettbrett"
Eller hva tenker dere?
 
Selvfølgelig er det viktig at du viser frem alt du selger. Det jeg tenker er litt mer på vareutvalget ditt og navn på butikken.
 
Topp