Ønsker tilbakemelding på JPX.no

Steven

Member
Hei Webforumet!

Jeg er i en fase hvor jeg trenger tilbakemeldinger på min nettbutikks utseende. Jeg har en stund vurdert å omforme nettsidene, men er usikker om det trengs, foreløpig..

Link til nettside: http://jpx.no

Vil gjerne ha konstruktiv kritikk på alt og ingenting som omhandler selve nettsiden.

Jeg setter utrolig stor pris på tips.

God helg!
 

Hakasu

Medlem
Jeg likte i alle fall designet du har nå. En ting som var litt rart var at det ikke skjedde noe når jeg klikket på de to grønne pilene på hver side av Easycap-bildet helt øverst på nettsiden. Jeg forventet å bla gjennom flere populære/utvalgte produkter, men det var det ikke stort.

Menyen så litt merkelig ut på de kategoriene du hadde bilde på noen av underkategoriene. F.eks Hjem og Fritid. Når jeg først er på menyen så ville jeg muligens vurdert å redusere størrelsen på "banneret" over undermenyen. På den likke skjermen min tar denne+undermenyen opp hele skjermen, så jeg må scrolle nedover for å se produkter, noe jeg ikke vil tippe at er gunstig.

En liten tekststreng jeg ville ryddet opp i er "1 Varer i handlekurv". Det er vel en smal sak å bytte den til å si "1 vare" når man bare har ett produkt.

Når jeg hoverer musepekeren over "Neste >>" for å gå til side 2 av produktene, blir den rød og viser bare teksten "Nes". Litt merkelig.

Har ikke noe å gjøre med designet og omformingen; men det jeg savnet litt på nettsiden var informasjon om fraktpriser. Etter litt leting fant jeg ut at det var gratis frakt over 500kr, men først etter å ha gått til kassen fant jeg prisen. Men tror du ikke at det ville lønne seg å ha fraktprisen tilgjengelig allerede når man er i handlevognen?

Jeg ville nok også lagt til et telefonnummer under kontaktinformasjon. Tror det vil være med på å skape trygghet for nye kunder.

Nå er ikke jeg noen ekspert på nettbutikker, så ikke verdsett kritikken min høyere enn det den er verdt :)
 

Steven

Member
Jeg likte i alle fall designet du har nå. En ting som var litt rart var at det ikke skjedde noe når jeg klikket på de to grønne pilene på hver side av Easycap-bildet helt øverst på nettsiden. Jeg forventet å bla gjennom flere populære/utvalgte produkter, men det var det ikke stort.

Menyen så litt merkelig ut på de kategoriene du hadde bilde på noen av underkategoriene. F.eks Hjem og Fritid. Når jeg først er på menyen så ville jeg muligens vurdert å redusere størrelsen på "banneret" over undermenyen. På den likke skjermen min tar denne+undermenyen opp hele skjermen, så jeg må scrolle nedover for å se produkter, noe jeg ikke vil tippe at er gunstig.

En liten tekststreng jeg ville ryddet opp i er "1 Varer i handlekurv". Det er vel en smal sak å bytte den til å si "1 vare" når man bare har ett produkt.

Når jeg hoverer musepekeren over "Neste >>" for å gå til side 2 av produktene, blir den rød og viser bare teksten "Nes". Litt merkelig.

Har ikke noe å gjøre med designet og omformingen; men det jeg savnet litt på nettsiden var informasjon om fraktpriser. Etter litt leting fant jeg ut at det var gratis frakt over 500kr, men først etter å ha gått til kassen fant jeg prisen. Men tror du ikke at det ville lønne seg å ha fraktprisen tilgjengelig allerede når man er i handlevognen?

Jeg ville nok også lagt til et telefonnummer under kontaktinformasjon. Tror det vil være med på å skape trygghet for nye kunder.

Nå er ikke jeg noen ekspert på nettbutikker, så ikke verdsett kritikken min høyere enn det den er verdt :)

Hei Hakasu!

Tusen takk for at du deler ditt inntrykk og tips i så "stor" grad. Kan ikke love at jeg benytter dem alle, men tar all kritikk til meg.

"silikon beskyttelse" , "Bil lader", "Postboks Designet"...
Fiks orddelingsfeilene.

Hei, Pleb!

Skal forsøke å rette så mange orddelingsfeil som mulig.

Takk for kritikk, settes pris på!
 
Topp