Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ønsker tilbakemelding på hjemmesiden

Hei LuckyLobo10.

Til og begynne med vil jeg si at det blir "feil" å spørre om tilbakemeldingen på en side du selv ikke har designet, men kjøpt, da dette er en WP-side.. Men for all del et pent design med mange "harry"-funksjoner :p

Men, kan godt kommentere litt på inneholdet ;)

Jeg synes siden laster tregt og "ting tar tid" før sider er ferdig lastet..
- siden får meg automatisk til å tenke på Canal Digital's "te-wee"-reklame på tv, når gutta laster en film på pc'n "store tunge filer" :p
Om alle nettsider dere leverer er WP og Joomla-greier, blir det feil å skrive "Vi lager hjemmesider tilpasset alle behov"
- Bedre å skrive "Vi leverer hjemmesider tilpasset alle behov", kanskje ;)
Og spesielt siden man ikke "lager" hjemmesider..
Under "Våre tjenester" er det en skreveleif ;)
- "GAFISK DESIGN & BRANDING"​

I undermenyen "webutvikling" er det og en skriveleif ;)
- "Etter at hjemmesiden er lansert blir vi selvfølgelig med det videre"
- Gramatikkfeil eller bare en "bommert"?
- Uansett så er en enkel huskeliste(fra "barneskole-stadiet") at det heter bilen, huset og da og
den bilen og det huset ;)
"Etter at hjemmesiden er lansert blir vi selvfølgelig med den videre"
Ikke ment å være frekk eller spydig ved å forklare dette. Håper du forstår det ;)
En del skrivefeil og "bommerter" både her og der synes jeg..
Du bruker ordene "hjemmeside" og "nettside" flere steder..
- Bestem deg gutt.. Hjemmeside eller nettside..
På siden "Nettbutikk" benytter du deg av noe hjemmesider som referanse i en bilde-slider..
Og det heter ikke "NOE AV DET VI HAR LAGET"..
- man lager vafler, men ikke nettsider.. "NOE AV DET VI HAR LEVERT", er vel bedre å bruke her..​

Et av punktene under "Hos oss får du" er det skrevet : "Sikkerhet mot hacking og dataangrep"..
Til det sier jeg.. "jasså du..." :p

Ett annet punkt jeg stusset på var, "Moderne og stilren."..
- Hva da? - Bedre med noe som "Moderne og stilrene design" ;)
Under "Steg for Steg" på samme side har du skrevet følgende overskrift,
"Dette er vår prosess for å lage hjemmesider som gir resultater."
- igjen er ordet "lage" brukt..
For si det mildt, er det en del feil og "rariteter" her, som gjør at dere ikke helt fremstår som "proffe gutter"..
Beklager det, men det er det inntrykket jeg får..
Og igjen, ikke missforstå å tro jeg slenger med leppa for å gjøre deg sur eller no..

men, sett deg ned og gå igjennom hver eneste side ord for ord med lupe :)

Sikkert mye mer å påpeke fra min side, men dette får holde for denne gang
Også får du heller be om ny tilbakemelding senere igjen ;)


/sjefskoder

Hei Sjefskoder,

Takk for tilbakemelding.

Jeg har fått redusert load-time til litt over 3s de siste dagene, men gjenstår absolutt en del med optimalisering. Problemet er at denne siden ligger hos Domeneshop.

Jeg pleier til vanlig ikke å bruke tid til å forsvare meg, men når innlegget ditt er i overkant spydig velger eg å gjøre det.

Ja, er en del skrivefeil der. Men jeg har en tendens til å bli litt "blind" etter å ha sittet og skrevet sammenhengende i mange timer - er nettopp derfor jeg legger ut hjemmesiden her for å få tilbakemeldinger.

Et Wordpress-theme står man fritt til å modifisere og kode om til det ugjenkjennelige (men har på følelsen av at du ikke er så kjent med Wordpress)
Når vi får et oppdrag hvor kunden på forhånd har bestemt seg hvordan siden skal se ut, har vi ingen problem med å LAGE og PRODUSERE nøyaktig det designet ut i fra et Wordpress-theme.
Derfor velger jeg å bruke ord som lage og produsere, for det er nettopp det vi gjør :)
Vi lager også hjemmesiden helt fra bunn. Alt avhenger av hva kunden ønsker.
(Nå ønsker jeg ikke at denne tråden skal bli en diskusjon om Wordpress. En "Sjefs"koder har sikkert sin del å si om dette, så vær så snill og opprett en ny tråd hvor du refererer til den posten du skrev her)

Vedr. din referering til "barneskole-stadiet" på denne setningen: "Etter at hjemmesiden er lansert blir vi selvfølgelig med deg videre slik at du blir komfortabel med din nye hjemmeside."
Du blir kanskje med hjemmesiden videre, men vi blir med kunden videre. Derfor er setningen for oss helt korrekt.

Å gå inn på hvorfor jeg velger å benytte meg av synonymer til ordet 'hjemmeside', kan vi ta en annen gang.

Setter uansett stor pris på at du tok deg tid til å svare, Sjefskoder. Jeg fikk mye nyttig ut av ditt innlegg :)
 
Sist redigert:

Sjefskoder

Sjefskoder
når innlegget ditt er i overkant spydig velger eg å gjøre det.

Var virkelig ikke meningen å fremstå som spydig.
Beklager om det ble oppfattet slik :)

/sjefskoder
 

Rismoen

Medlem
Det jeg likte best med hele siden er denne quoten:

«CHOOSE A JOB YOU LOVE, AND YOU WILL NEVER HAVE TO WORK A DAY IN YOUR LIFE.»
 
Topp