Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ønsker tilbakemelding på freelance netttside

Msites Ltd

Livsnyter
Hva tilbyr du? For meg fremstår du som en "vaktmester" som er villig til å gjøre alt......

Du tilbyr "hjelp" i alle former......men, betyr det at du vil gå i alle retninger ettersom vinden blåser? Hva er din profil?

Synes det hele blir alt for vagt og "fluffy" til at jeg kan ta deg seriøst.

Porteføljen; hva har du gjort for de prosjektene? Skaff deg noen eksterne referanser. Gjør jobben for en flaske vin om du må, men skaff deg referanser!
 
Syntes nettsiden er bra, men ville ha vurdert følgende:

  • Kanskje ha litt mer farger eller noe bakgrunns-bilde på nettsiden. (litt kjedelig)
  • Ha et bilde av deg selv på front-siden tror jeg kanskje er lurt.
  • Ha en "call to action button" der f.eks. vis meg hva jeg tilbyr eller se alle mine tjenester.
  • Få noen "testimonials" fra de du har jobbet med å ha de på front-siden.
  • Mener jeg har sett faviconet før?
  • Blogg på siden. Dokumenter resultatene og hva du har gjort for andre.
  • Portefølje burde være i navbar også
  • Istedet for navnet ditt som logo, ville jeg ha hatt noe som "Vi realiserer...." "Jeg hjelper" (ha noe som engasjerer, kun navnet har ingen funksjon)
 

Steven

Member
Hva tilbyr du? For meg fremstår du som en "vaktmester" som er villig til å gjøre alt......

Du tilbyr "hjelp" i alle former......men, betyr det at du vil gå i alle retninger ettersom vinden blåser? Hva er din profil?

Synes det hele blir alt for vagt og "fluffy" til at jeg kan ta deg seriøst.

Porteføljen; hva har du gjort for de prosjektene? Skaff deg noen eksterne referanser. Gjør jobben for en flaske vin om du må, men skaff deg referanser!

Takk @Msites Ltd !

Skjønner hva du hinter til at det blir for vagt (2 good 2 be true).
Ser poenget at jeg burde snevre det inn. Problemet er at jeg har stor interesse og føler at jeg ligger på den kompetansen som kreves i de fleste felt. Mitt ønske er å hjelpe små/mellomstore bedrifter med markedsføring på nett (Økt konverting, Google rank, kvalitet på kampanjer/annonser... etc).

Ang referanser så vil det komme med tiden, har akkurat startet som freelancer og har derfor ikke så mye å vise til. Jobber med sertifiseringer (Google Partner), blir klart ila denne eller neste uke.

Skal sørge for å skaffe gode referanser.

Syntes nettsiden er bra, men ville ha vurdert følgende:

  • Kanskje ha litt mer farger eller noe bakgrunns-bilde på nettsiden. (litt kjedelig)
  • Ha et bilde av deg selv på front-siden tror jeg kanskje er lurt.
  • Ha en "call to action button" der f.eks. vis meg hva jeg tilbyr eller se alle mine tjenester.
  • Få noen "testimonials" fra de du har jobbet med å ha de på front-siden.
  • Mener jeg har sett faviconet før?
  • Blogg på siden. Dokumenter resultatene og hva du har gjort for andre.
  • Portefølje burde være i navbar også
  • Istedet for navnet ditt som logo, ville jeg ha hatt noe som "Vi realiserer...." "Jeg hjelper" (ha noe som engasjerer, kun navnet har ingen funksjon)
Takk for tilbakemelding @Social Trading Norge !

  • Er enig i at det er litt kjedelig. Skal få fikset på det :)
  • Har ett ønske om å holde det så enkelt som mulig på forsiden og heller henvise til "Om Steven" siden om de skulle lure på hvem jeg er.
  • Skal pønske ut en "call to action button".
  • Det skal jeg få etterhvert
  • Faviconet er fra HostGator, glemt å endre, skal endres.
  • Blogg er på planen som skal legges til, må finne en løsning rundt designet da det er ett problem med themet jeg nå bruker (en bug i koden..). Skal få fikset det :)
  • Portefølje er jeg helt enig i skal være i navbar, fikset :)
  • Hmmm, har du noen eksempler på dette?
Setter stor pris på tilbakemeldingene som kommer inn!
 

Tony J

Alle skal få
Det første som slår meg er dårlig norsk:

Et eksempel:

"Jeg kan tilby rådgivning i form av hvilke retninger og hjelpe deg med markedsføring generelt på nett"

Ha en fin dag :)
 

Steven

Member
Det første som slår meg er dårlig norsk:

Et eksempel:

"Jeg kan tilby rådgivning i form av hvilke retninger og hjelpe deg med markedsføring generelt på nett"

Ha en fin dag :)

Haha.. se der ja.

Du og :)

Linken "Hjem" sender feil.

Personlig ville jeg lagt inn mer farger.

Bakgrunnen blir også først grå når jeg scroller nedover, ikke når siden åpnes.

Takk! "Hjem" skal være fikset nå :)
Skal ekseperimentere med farger og det gråe feltet.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Takk @Msites Ltd !

Skjønner hva du hinter til at det blir for vagt (2 good 2 be true).
Ser poenget at jeg burde snevre det inn. Problemet er at jeg har stor interesse og føler at jeg ligger på den kompetansen som kreves i de fleste felt. Mitt ønske er å hjelpe små/mellomstore bedrifter med markedsføring på nett (Økt konverting, Google rank, kvalitet på kampanjer/annonser... etc).

Ang referanser så vil det komme med tiden, har akkurat startet som freelancer og har derfor ikke så mye å vise til. Jobber med sertifiseringer (Google Partner), blir klart ila denne eller neste uke.

Skal sørge for å skaffe gode referanser.

Beklager at jeg høres litt negativ ut, men igjen så bekrefter du litt at du ikke helt forstår poenget mitt. Skal se om jeg kan hjelpe deg litt på vei...

Du er ekstremt ung - i denne sammenhengen, uten noe å vise til av resultater og du mener selv at du har kompetansen som kreves i alle felt.

Du kan ikke spille erfaringskortet med så lite fartstid, så du må vise til noen resultater eller spisskompetanse. Eventuelt en "løsning" som er så interessant at den kan selges inn til kunden.

Still deg spørsmålet; hvilke 2-3 ting er jeg ekstremt god på? Fremhev så disse!
 

Steven

Member
Takk @Msites Ltd !

Føler jeg forstod tilbakemeldingen din, jobber allerede med saken som du sikkert ser på nettsiden.
Forsøker å snevre alt inn for å tilby hva jeg kan best.

Siden er ikke ferdig, link. (Om - SEO)
- En del finpussing/justeringer som gjenstår
- Er ikke helt fornøyd med den enda

Grubler litt frem og tilbake på hvordan selve designet rundt "produktsidene" skal se ut - er ikke helt fornøyd.

Takk for tips :)
 
Legg på mer farge og du har en nettside som ser bedre ut enn 90% av dem som er satt opp av profesjonelle. Dvs firma som kaller seg profesjonelle. Jeg ville heller valgt deg til en jobb enn mange av de andre som lever av dette.

Synes ikke siden din er så teit og dårlig jeg, Steven. Stå på :)
 

Humla

New Member
Så lenge du driver alene og det kun er deg det gjelder ville jeg ikke skrevet om meg selv i tredjeperson på siden "Om Steven". Det er jo ingen andre enn deg som kunne skrevet beskrivelsen, så hvorfor ikke skrive som seg selv?

Jeg ser ihvertfall for meg en ungdom på gutterommet når jeg ser slike sider som omtaler seg selv "utenfra". :)
 

Steven

Member
Legg på mer farge og du har en nettside som ser bedre ut enn 90% av dem som er satt opp av profesjonelle. Dvs firma som kaller seg profesjonelle. Jeg ville heller valgt deg til en jobb enn mange av de andre som lever av dette.

Synes ikke siden din er så teit og dårlig jeg, Steven. Stå på :)

Takk, Kong_Harry, har tenkt tanken :)

Så lenge du driver alene og det kun er deg det gjelder ville jeg ikke skrevet om meg selv i tredjeperson på siden "Om Steven". Det er jo ingen andre enn deg som kunne skrevet beskrivelsen, så hvorfor ikke skrive som seg selv?

Jeg ser ihvertfall for meg en ungdom på gutterommet når jeg ser slike sider som omtaler seg selv "utenfra". :)

Takk for tilbakemeldingen, Humla!

Skjønner tanken, men føler det blir mye mas når det er "jeg""jeg" "jeg".. hehe. Men, er mange muligheter å gå rundt grøten på. Så skal se på det ;)
 

Humla

New Member
Takk, Kong_Harry, har tenkt tanken :)



Takk for tilbakemeldingen, Humla!

Skjønner tanken, men føler det blir mye mas når det er "jeg""jeg" "jeg".. hehe. Men, er mange muligheter å gå rundt grøten på. Så skal se på det ;)

Du trenger vel strengt tatt bare å skrive om en setning for å unngå to "jeg" etter hverandre? :) Nå vet jeg ikke om andre her er enige med meg, men jeg får litt "wannabe-proff" inntrykk når jeg leser beskrivelser skrevet på denne måten.

Jeg synes feks dette virker med "jordnært":
Til daglig er jeg student på Westerdals Oslo ACT og drifter nettbutikken JPX.no på hobbybasis.

Jeg har alltid vært inspirert og fasinert av markedsføring og rådgivning på nett og deltar ofte i nettdiskusjoner på ulike foraer. Holder meg oppdatert ved å følge de mest ettertraktete nyhetsnettsidene innen digital markedsføring og skriver artikler aktivt selv.

Jeg er 21 år og bor i Oslo. (Jeg ville vurdert å droppe denne setningen.)

Vil du vite mer om mine arbeidserfaringer?
 

Steven

Member
Du trenger vel strengt tatt bare å skrive om en setning for å unngå to "jeg" etter hverandre? :) Nå vet jeg ikke om andre her er enige med meg, men jeg får litt "wannabe-proff" inntrykk når jeg leser beskrivelser skrevet på denne måten.

Jeg synes feks dette virker med "jordnært":
Til daglig er jeg student på Westerdals Oslo ACT og drifter nettbutikken JPX.no på hobbybasis.

Jeg har alltid vært inspirert og fasinert av markedsføring og rådgivning på nett og deltar ofte i nettdiskusjoner på ulike foraer. Holder meg oppdatert ved å følge de mest ettertraktete nyhetsnettsidene innen digital markedsføring og skriver artikler aktivt selv.

Jeg er 21 år og bor i Oslo. (Jeg ville vurdert å droppe denne setningen.)

Vil du vite mer om mine arbeidserfaringer?
Haha, ironisk nok, så var det sånn jeg skrev originalt..

Ser poenget ditt og ønsker IKKE å bli oppfattet sånn, så det skal jeg se om jeg får fikset på :)
 
Topp