Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ønsker tilbakemelding: Affiliate nettside

Hva var ditt førsteinntrykk?

  • Amatørmessig

    Stemmer: 2 40,0%
  • Profesjonellt laget

    Stemmer: 1 20,0%
  • Midt på treet

    Stemmer: 2 40,0%

  • Totalt antall stemmer
    5
Hei, har nettopp registrert meg her på formuet. Grunnen er at jeg ønsker å ytterlige forbedre nettstedet jeg eier, og plukket opp tips fra andre medlemmer :)

Jeg lurte på om noen kunne gi meg en tilbakemelding på design og funksjonalitet på nettstedet (link i signatur). Jeg vet at det må jobbes mye med selve innholdet, men ønsker kun i forhold til design og brukervennlighet i første omgang. Målet er at nettstedet skal se profesjonelt ut. Per dags dato tror jeg har litt å hente på den biten.

Setter pris på tilbakemeldinger :)
 

xdex

Medlem
Ser ut som en spam/svindel side, med stockbilder, og bilder av mennesker, som sikkert er tatt uten noen form for tillatelse. Enda mer useriøst er det også, når logoen "din" brukes av flere firma der ute, også norske.

logo.png


logo_transparent.png


images


osv....

Du burde også få fiksa en hvit bakgrunn på logoen din, slik at det faktisk står i stil med bakgrunnen på selve siden. Rare annonser på nettsiden også..
 
Hei, takk for konstruktive tilbakemeldinger. Her må jeg gjøre mye ser jeg. Logoen lagde jeg gjennom via en annen nettside der du fikk ferdig "templates" og måtte legge på tekst selv. Skal uansett endre den om noen andre bruker den. Bruker Adsense på nettsiden på alle sidene på nettstedet, men bestemmer ikke selv hvilke annonser som skal vises. Skal fjerne adsense fra samtlige sider og kun ha det på noen blogg-innlegg.

Mye stock-photos jeg brukte fra google, men ser at jeg ikke har tillatelse de fleste. Fjerner de, og kjøper heller lisenser med de jeg skal bruke i fremtiden. (Bakgrunn i slider har jeg tillatelse på og de aller fleste bildene på front-siden)
 

erlsae

Medlem
Jeg vet ikke hvem som er målgruppen her, men tipper 50+, og de stiller neppe like mye krav til en nettside som feks. jeg gjør. Likevel er det en haaaug med småting jeg "irriterer" meg over:

  • Headeren har ikke lik høyde oppe som nede. Midtstill den:
    bc58Fy2.png
  • Bytt font. Times New Roman bruker man ytterst sjelden...
  • Annonser???
  • LNY13H1.png
  • Slideren din er ikke midtstilt. I tillegg går noe tekst til venstre ut:
    uYfmVuV.png
  • Too good 2 be True? Fra mitt syn må det jobbes mer med etos.
  • Når jeg først har trykt på lenken for å registrere meg (http://register.socialtradingnorge.no/), er det ingen linker for å gå tilbake. Menn og kvinner i 50/60 årene vil kanskje tro at de har kommet inn på en annen nettside. Følg en rød trå gjennom alle sidene dine.
 
Hei, tusen takk for god tilbakemelding! Annonsene fjerner jeg nå, er bare dumt at det reklameres for Plus500 etc. Header + Slider skal jeg fikse slik som du nevnte. Skal også bytte tekst på nettsiden asap (har hørt mye bra om Helvetica Neue, men finner den dessverre ikke). Anbefalinger?

Angående registrerings siden, skal jeg legge logoen i headeren eller en link i header som fører tilbake til nettstedet. Det optimale hadde vel vært om jeg fikk inkludert en slik squeeze side i selve nettsiden (header + footer er også der), men jeg bruker noe som heter Instapage, og da tror jeg det ikke er mulig.

Har fått noen andre til å lese "pitchen" på front-siden, og det høres nok too good to be true. Helt enig der. Skal skrive dette på nytt og fokusere på etos når jeg skriver. Tror de fleste reiser et rødt flagg når ting høres for godt ut til å være sant (forlate nettstedet -> høy bounce rate)... Ville nok gjort det samme selv.

Riktig at målgruppen er 40-60år og tror derfor med er viktig at ting er brukervennlig og ikke ser spam/svindel/uproft ut.
 
UPDATE:
- Fjernet alle bilder jeg ikke hadde tillatelse på.
- Ny logo
- Byttet ut bakgrunns bilde på slider.
- Fjernet Adsense fra siden
- Midtstilt slider
- Registrerings siden har nå synlig logo + link til å gå tilbake til siden (mer intrigert)

Fikk ikke til å midtstille headeren helt. I tillegg er det et hvitt mellomrom mellom header og slider når siden lastes. Når jeg scroller nedover midtstiller den seg. Rart.. Har prøvd diverse css koder uten hell.
Noe som vet hva denne "bugen" er for noe?
 
Topp