Hva med å i det minste slenge opp et bilde så vi får sett designet uten å måtte begynne å sende deg PM?
Se der ja
Huff, når jeg kom til den logg inn siden tenkte jeg bare f***, dette blir ikke pent.
Men når jeg fikk logget inn fikk jeg meg en fin overaskelse. Synes designet og opplevelsen av å trykke seg rundt på nettbutikken din er god.
Designet er fint og oversiktlig, hadde jeg likt fotball så hadde jeg nok kanskje handlet der
** I likhet med Helset så forberedte jeg meg på det verste når jeg så innloggingssiden, men selve nettbutikken ser jo bra ut. Ryddig og enkelt å navigere.
** Jeg tror kanskje du ville tjene på å bruke klubbbilder som får fansen til å komme i virkelig kjøpsmodus. F.eks på alt av ManU artikler så bruker du et relativt stort aktuelt bilde.
Vil koste litt å kjøpe bildene (hvis ikke klubbene har gratis pressebilder som kan benyttes?), men hvis det gjøres riktig vil jeg tippe det kan svare seg.
** Nettstedet ser ikke ut til å være særlig godt optimalisert mtp SEO, men det er kanskje tenkt andre trafikkanaler?
Bildet er ikke stort nok til det, så det repeteres i X akse og Y akse. Mulig jeg kan endre størrelsen på bildet selv, men det går kanskje ut over kvaliteten? Hvis det var dette du mente?Jeg ville satt bakgrunnsbildet til å være fast, altså at det ikke scroller med siden.
Jeg har ikke gjort noe jobb med SEO til nå. Hva tenker dere i forhold til å lansere nettbutikken først og så ta jobben med SEO etterhvert eller vil det lønne seg å ha gjort en skikkelig grunnjobb først? Tenker at det snart er jul og jeg vil helst være ute i god tid til det
Takker for alle innspill
Bildet er ikke stort nok til det, så det repeteres i X akse og Y akse. Mulig jeg kan endre størrelsen på bildet selv, men det går kanskje ut over kvaliteten? Hvis det var dette du mente?
Jeg forstår at det er et lite bilde som repeteres, men det er likevel mulig å ha det fast.
Altså at det fyller ut hele bakgrunnen, men ikke følger med siden når du scroller. Slik at det ser ut som selve siden er løsrevet fra bakgrunnen.
Tror at det blir slik om du legger til følgende i css filen som bestemmer bakgrunnsbildet:
background-attachment:fixed;
Deler av onsite SEO (blant annet nettstedets struktur) må gjøres før lansering. Det er også en del designmessige elementer som bør være konsistent særlig den første perioden av nettstedets levetid. Andre SEO-elementer kan godt vente til nettstedet er lansert/har vært i drift.
- Når det gjelder SEO så vil jeg nok tenke som så at det kommer en jul til neste år også. Året etter er det vel også snakk om å feire julen...
Det jeg egentlig sier er at det kan være dyrt å stresse med å bli ferdig til denne julen. Nettbutikken din skal jo helst ha lang levetid
Helt greit designmessig, skulle gjerne sett større vareutvalg, f.eks drakter, bøker og dvder.