noekult
Medlem
Har nå budsjett og vilje klar, men klarer ikke å Google meg frem til Oslo/omegn baserte Prestashop utviklere som kan hjelpe meg med prosjektet mitt.
Jeg ønsker:
- Theme-basert oppsett
- Full oversettelse til norsk
- Angrerettskjema integrert i ordreprosessen & andre netthandelskrav for tilgjengelighet
- Integrasjon mot Bring & EDI system for automatisk utskrift av fraktetiketter med sporingsnummer
- En automatisk backupløsning integrert
- Ett brukbart forsvar mot vanlige ytre nettangrep
- At jeg drifter butikken selv. Ønsker IKKE "betal 500 + mva per måned for drifting" avhengighet til noen. Da hadde MyStore o.l. vært greiere løsning.
- Facebook-likes på produktnivå samt YouTube/Vimeo implementeringsmulighet
Om du som freelancer, eller noen du kjenner, kan hjelpe til så kan du gjerne ta kontakt på nbusin @ online.no.
Jeg ønsker:
- Theme-basert oppsett
- Full oversettelse til norsk
- Angrerettskjema integrert i ordreprosessen & andre netthandelskrav for tilgjengelighet
- Integrasjon mot Bring & EDI system for automatisk utskrift av fraktetiketter med sporingsnummer
- En automatisk backupløsning integrert
- Ett brukbart forsvar mot vanlige ytre nettangrep
- At jeg drifter butikken selv. Ønsker IKKE "betal 500 + mva per måned for drifting" avhengighet til noen. Da hadde MyStore o.l. vært greiere løsning.
- Facebook-likes på produktnivå samt YouTube/Vimeo implementeringsmulighet
Om du som freelancer, eller noen du kjenner, kan hjelpe til så kan du gjerne ta kontakt på nbusin @ online.no.