Synes logoen ser bare blurry ut. Godt mulig at det var det som var målet, men jeg klarer ikke helt å like den.
Det *kan* være fordi jeg sitter med IE akkurat nå, men boksen øverst på siden (den med logoen og et par andre ting) blir kuttet av i kantene hos meg. «Send e-post / del link» ser jeg bare øverste halvdel av linja på, og «Mistet brukernavn/passord» blir kuttet av etter de to S-ene i passord. Jeg skjønner hva som skal stå der, men det ser ikke veldig profesjonelt ut.
«Artikkelsøk» burde være et fritekstfelt og ikke en rullegardinliste med forhåndsdefinerte søketermer.
I sidebaren til venstre har du «Teoriprøve» som et punkt. Dette er ganske uheldig ordlegging, da «teoriprøve» gjerne på folkemunne brukes som et synonym for teorieksamen, og linkene derfor lett leder til å tro at man kan ta teorieksamen gratis på nett, noe som på ingen måte er tilfelle. I listen «Nyttig» har du også samme link med ankerteksten «Ta teoriprøven!» - noe som også lett kan få folk til å tenke «Jøss, her kan jeg ta teorieksamen». Vil anbefale på det sterkeste at du ordlegger deg på en annen måte. Prøvde også å klikke på denne linken, og kom til en iframe-liknende sak som inkluderer Prøve.no. Har du en avtale med Prøve.no om å bruke sidene deres på denne måten? Går selvsagt ut fra at du har det, men om du ikke har det vet jeg at jeg hadde blitt ganske irritert om det var min side du brukte. Synes forøvrig også at det ikke på noen måte gir gode resultater å putte en nettside med et så bredt design inn i litt over 700 piksler bredde.
Ikke mange klikk unna forsiden finner jeg ut at du har en grov skrivefeil
i en av kategorititlene dine- Bør fikses. Skrivefeil har du forsåvidt flere av. Bare på forsiden ser jeg «2011 modellen», «den ny familiebilen», «Sammarbeider» og «ett trent øye». Slike ting trekker helhetsinntrykket veldig ned.
Du kan også med fordel legge inn et favicon.
Forøvrig mener jeg at designet sannsynligvis hadde gjort seg bedre med litt flere farger. Bortsett fra det, og «TIPS»/«NYTT»/«TOPP»-båndene på overskriftene i sidebar som jeg ikke ser poenget med, liker jeg designet.