Beklager dobbeltposten, men leste resten av tråden, og her kommer en av mine irriterende innlegg igjen
:
Voldsomt så dere har lagt han fyren her for hat??
Er det SÅ irriterende at det ser ut til at han faktisk kommer seg en vei?
Skal ikke tråkke noen på tærne jeg, men min uimotståelige trang til å se alt fra rettferdighetens side, gir meg bare flashback til gamle dager og barneskolen,
der "alle" fulgte etter den mest populære gutten i klassen, bare for å følge etter.. ikke nødvendigvis fordi de mente det samme.
mapdaddy, Kenneth og webpiken: Jeg sier ikke at dere "følger etter" som en ofte gjorde på barneskolen, jeg sier heller ikke at dere følger den mest populære og ikke har egne meninger, jeg ser absolutt at mapdaddy lett kunne misforstå, jeg har heller ingenting i mot at Kenneth kommer med egne meninger, og jeg synes det er helt greit at webpiken dilter etter med noe hun gjerne ville ta opp...
Det jeg sier, er bare at jeg også før har lagt merke til at folk som viker litt fra "det gode gamle" kanskje får pryl som egentlig ikke er helt berettiget, og synes det er litt kjipt at det ikke kan vises rettferdighet for dem det gjelder, selv etter at mapdaddy HELT riktig poengterer at innlegget til sindre var meningsløst (selvom det dreide seg om en misforståelse)
Kanskje Sindre kan komme på banen her og si hva han egentlig mente...??