Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Åpning av linker..-.-

h33t

New Member
jeg hater å måtte bruke faner for å komme meg tilbake hit. kan dere endre slik at linker ikke bli åpnet i nye faner?

da blir jeg glad.


mvh h33t
 

h33t

New Member
når man klikker på en link som er postet i en tråd så åpnes det en ny fane og det er noe shizzle da man skal tilbake til WF for å lese mer, jeg liker heller at når man klikker på linker så blir linken åpnet i samme vinde og man kan bare klikke på pil tilbake for å gå til bake til WF(eller bruke mouse4 for de som har det)

var det mer klart?
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Alternativt kan du trykke ctrl-w for å lukke fanen, og ctrl-(shift-)tab for å gå fram og tilbake.
Fordelen med å åpne lenker under en ny fane er at når du skal tilbake, så laster du ikke siden på nytt.
 

Gaasehud

Medlem
Dette er jo i grunn smak og behag. Jeg har aldri klart å bestemme meg for hva jeg liker best. Før var jeg fan av target="_blank", men så har jeg gått litt med på dette med at "bruker må få kontroll over sin nettleser" og velger heller ctrl+klikk/middlebutton/o.l.

Men nå kom jo han godeste Vitor Lourenço, som skal være verdensmester i brukervennlighet med target="_blank" på Twitter.

Jepp, flott diskusjon med meg selv som ikke har noen konklusjon eller noe budskap. Takk for meg. *tar en slurk farris bris*
 

picxx

Well-Known Member
Det er jo bare å stille inn i nettleseren at du vil linker skal åpnes i nytt vindu istedet for ny fane om du ikke liker faner.
Utover det ser jeg ikke den store forskjellen på å trykke en gang på en fane eller X(XX) ganger på tilbakeknappen for å gå tilbake.
target_blank er flotters i forum :)
 
Topp