Søkeresultater

  1. P

    Logg inn problemer (IMAP)

    Hei, det må du nesten spørre ditt firma som styrer eposten? Eller er det sånn at du har fått deg via Domeneshop eller lignende?
  2. P

    Trusler om DDOS-angrep - løsepenger

    Huff, ja det kan du si. Det er trist hvordan det har blitt og hva den typen angrep kan gjøre.
  3. P

    VPS eller dedicated server i norge

    De fleste som tilbyr VPS og dedikerte servere tilbyr også lisenser for Cpanel. Sjekk ut blant annet her i prislisten til ProIsp: https://www.proisp.no/virtuell-server/ Kan også anbefale Webhuset.no. Om du vil gå til utlandet vil jeg anbefale DigitalOcean eller Linode, de to er veldig gode og du...
  4. P

    The Gathering

    @rune69 bilder hadde vært kult :-) Skulle ønske jeg skulle på TG selv.
  5. P

    Anbefaling av webhotell

    Hei, nå er webhotellene.tk oppe igjen ;) Jeg har flyttet litt på serveren den sto på, og så har den bare ikke hatt så høy prioritet. Listen er nok kanskje litt utdatert nå, og det er noe jeg vil prøve å gjøre noe med.
  6. P

    Python på webhotell/VPS/Annet

    Støtter barentshavet her, anbefaler på det sterkeste en vps fra Digitalocean. Det er billig og du får gode servere. Et python-script som du snakker om burde gå fint å kjøre på en sånn vps. Hva slags simulering er det snakk om forresten? Kan være at om det krever mye cpu at du burde ha en litt...
  7. P

    Hvilke plattform bør man velge??

    Om du allerede har nettbutikk kanskje det finnes løsning for blogg i det systemet allerede? Hvis du forteller litt mer hva du har allerede (Om du har noe) så blir det litt enklere for oss å komme med bedre tips :-)
  8. P

    Anbefaling av webhotell

    Proisp er fortsatt et godt valgt :) Domeneshop er heller ikke så verst.
  9. P

    Bruker du ReactJS?

    Takk for svar @adeneo Føler også at det å skrive alt direkte i javascript er ganske greit, men jeg ser etter noe for å effektivisere dette litt og da tror jeg at React kan være midt i blinken.
  10. P

    Bruker du ReactJS?

    Sitter å leser en del om ReactJS og prøver å lære meg dette. Så det jeg lurer på er bruker du ReactJS og hva er i så fall din mening? Noe kult du har laget som du kan vise til?
  11. P

    Logo i god oppløsning på mobil

    Det blir vel egentlig bare mer og mer jobb å få grafikk til å se helt perfekt ut. Som I_ndex tipper om så er vektor en god løsning. Ellers så er det viktig å tenke på at all for form resizing av bilder ofte fører til at de blir litt uskarpe. Om du ikke har vektor er det også viktig å tenke på å...
  12. P

    Tjeneste som kobler freelancere og oppdragsgivere sammen

    Hvordan går det med dette? Spennende å følge denne tjenesten :-)
  13. P

    Agva - Få en måneds gratis strøm

    Nå ser det endelig ut til å fungere værtfall, både annonser og nettsiden!
  14. P

    Det er kanskje ikke tilfeldig hvor du feirer påske?

    Jo så klart. Men i den sammenhengen du sa det er det vel oftest snakk om tid.
  15. P

    Det er kanskje ikke tilfeldig hvor du feirer påske?

    Et lysår er en distanse, ikke et tidsperspektiv.
  16. P

    Agva - Få en måneds gratis strøm

    Nei, jeg kommer meg fortsatt ikke inn på http://netboosteraffiliate.com/no/
  17. P

    Agva - Få en måneds gratis strøm

    Agva er et godt tips! Nettsiden deres fungerer ikke nå, og ingen av annonsene blir vist som de skal for øyeblikket.
  18. P

    Det er kanskje ikke tilfeldig hvor du feirer påske?

    Dette var jo ikke så dumt. Jeg google værtfall en gang i året når påsken er, og den siden har jeg faktisk sett i resultatet mitt :-)
  19. P

    Noen som har erfaring med ruby on rails?

    Har en del erfaring med RoR, og kan absolutt anbefale det. Men jeg ville heller gått for Django (Python), eller eventuelt kanskje Symfony siden du allerede kjenner til PHP. Det jeg vil anbefale er egentlig at du heller bare setter i gang med mer planlegging og alt det der, for valget av...
  20. P

    Mandrill endringer

    Mandrill og MailChimp er jo sykt flinke til det de driver med. Som Tonny sier så er $20 svært lite i forhold til hva du får igjen.
Topp