Hva er likheten mellom Wordpress og Java? Et (helt) ryktepoeng til førstemann som svarer riktig.
zapotek Medlem 25 Okt 2013 #1 Hva er likheten mellom Wordpress og Java? Et (helt) ryktepoeng til førstemann som svarer riktig.
zapotek Medlem 25 Okt 2013 #3 Dseller skrev: At det kommer oppdateringer (hele) tiden? Klikk for å utvide... Fantastisk. We have a winner.
Dseller skrev: At det kommer oppdateringer (hele) tiden? Klikk for å utvide... Fantastisk. We have a winner.
Travellingman Nettgrunder 25 Okt 2013 #4 Har nettopp oppdatert min sider til WP 3.7, det gikk helt brillefint
zapotek Medlem 25 Okt 2013 #6 Dseller skrev: Er jo (bare) positivt med oppdateringer da Klikk for å utvide... Ja "kjempemorsomt".
Tonny Kluften Administrator 25 Okt 2013 #7 Ny quiz. Hvilken sør-tyrkisk by deler navn med en superhelt?
zapotek Medlem 25 Okt 2013 #8 Tonny Kluften skrev: Ny quiz. Hvilken sør-tyrkisk by deler navn med en superhelt? Klikk for å utvide... BaTmAn.
Tonny Kluften skrev: Ny quiz. Hvilken sør-tyrkisk by deler navn med en superhelt? Klikk for å utvide... BaTmAn.
Bjørnar Blünder 25 Okt 2013 #9 Du tenker på Batman, og er ikke en by, men en provins, i følge wikipedia: Batman (provins) - Wikipedia I stand corrected. Ser det er en by også. Beklager.
Du tenker på Batman, og er ikke en by, men en provins, i følge wikipedia: Batman (provins) - Wikipedia I stand corrected. Ser det er en by også. Beklager.
D Dseller Medlem 25 Okt 2013 #10 Ny quiz. Hva sier reven? Vinneren får en romantisk aften med en.... Trommelyd............... rev
kongen kongemedlem 25 Okt 2013 #12 Dseller skrev: Hva sier reven? Klikk for å utvide... Chuckles the Red Fox
zapotek Medlem 25 Okt 2013 #13 Tonny Kluften skrev: Reven sier kra-kra. Men hva sier giraffen? Klikk for å utvide... - Alt er vel, bare jeg ikke får halsbetennelse!
Tonny Kluften skrev: Reven sier kra-kra. Men hva sier giraffen? Klikk for å utvide... - Alt er vel, bare jeg ikke får halsbetennelse!
D Dseller Medlem 25 Okt 2013 #15 kongen skrev: hvor mange nakkekoteletter får man fra en giraff? Klikk for å utvide... ∞