PLUGIN - IP sporing og blokkering

PIP

Medlem
Finnes det en god anbefalt plugin for å spore og blokkere IP-adresser? Jeg tenker da på et verktøy som kan brukes mot brukere som logger seg inn.

picxx

WF 09
Ang. kommentarer er dette en innebygd funksjon i wordpress.
innstillinger->diskusjon->Svarteliste for kommentarer

PIP

Medlem
Jeg trenger en plugin for de som logger seg på og skriver innlegg. Og en måte å finne IP på disse... :) Men takk Pixx ;)

picxx

WF 09
Du blokkerer IP der jeg skrev i mitt forrige innlegg.
Du finner IP på kommentarene hvis du trykker kommentarer i admin.
Innlogget eller ikke spiller null trille.

PIP

Medlem
Ja, men jeg tenker på de som logger seg inn og skriver innlegg... ikke kommentarer.

picxx

WF 09
Ja, men jeg tenker på de som logger seg inn og skriver innlegg... ikke kommentarer.

Er vel du som gir tilganger på siden din?
Hvorfor i all verden gi tilgang til folk som du ikke vil skal skrive?

PIP

Medlem
Det er til Omplassering.no og det hender at vi får besøk av svindlere som legger ut svindlerannonser. Ønsker å spore disse og blokkere de... ;)

picxx

WF 09
Det er til Omplassering.no og det hender at vi får besøk av svindlere som legger ut svindlerannonser. Ønsker å spore disse og blokkere de... ;)

Holder det ikke å blokkere kontoen?

edit: tok et søk på hvordan man kunne få sine forfatteres IP adresse og det var ikke noe som poppet opp på forsiden. ...
Du kan dog begrense tilgangen til wp-admin via IP adresse, men da er man jo like langt om du ikke vet ip adressen til forfatteren likevel. hmmmm.....
Restrict WordPress Admin Access by IP Address | Theme Lab

Sist redigert:

picxx

WF 09
I mellomtiden kan du bruke noe som:

i din .htaccess.

Saken er jo at han vil vite Ip adressen til sine forfattere, ikke hvordan man blokkerer deres ip adresser, for det er jo ikke noe problem :)

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Til det må man ha en plugin da WP ikke registrerer noe IP-dill.
Men finner man noe i loggen på webserveren, så ...

men..
http://wordpress.org/extend/plugins/stop-spammer-registrations-plugin/

Sist redigert:

PIP

Medlem
Takk Pong, men den er ikke oppdatert til siste versjon av WP og heller ikke vedlikeholdt på snart et år...

Rart det ikke finnes noe slikt?

Topp