Goodleadz og Goodletoolz
Jeg for min del har fått et så langt positivt inntrykk av GoodleAdz konseptet. Noe jeg har falt veldig for, er en annen inntektskilde de har som heter GoodleToolz. Dette er et kommunikasjonssystem som får Skype til å se ut som en ihjeltygd fiskebolle.
Det er foreløpig kun medlemmer av GoodleAdz som får mulighet til å registrere seg hos GoodleToolz, men det blir snart åpent for alle.
GoodleToolz er en revolusjon på Internett, og kommer til å bli veldig fremtredende i utviklingen av video-epost, video-seminar, og kringkasting via Internett. Video på Internett er noe Cisco tidligere har meldt at kommer til å få en mangedobling i årene som kommer... som forsåvidt forklarer hvorfor Tandberg nå er blitt en del av Cisco.
GoodleToolz har en suveren kvalitet, og koster bare en brøkdel av hva det koster å bruke Tandberg. GoodleAdz blir derfor en naturlig del for både privatpersoner og bedrifter å bruke, da det har en pris alle har råd til.
At det ligger mye investeringer bak dette, forteller seg selv.
Det er flere som mener at websidene ser ut til å være laget av en 3-åring, men dette er kun foreløpige websider. Se f.eks. på GoodleToolz.com og freedomglobe.net som viser hvordan design og utførelse kommer til å bli på de forskjellige sidene...
En liten avklaring på GoodleAdz:
De lover ikke annet enn at 50% av dagens omsetning skal tilbakebetales til annonsørene. Det vil si at om det blir 0 kr i omsetning en dag, får annonsørene ingen penger. Det har dog aldri skjedd så langt. Det vil si at en tilbakebetaling på 1 til 2% er bare en gjennomsnitt av hva den daglige tilbakebetalingen har vært siden oppstart.
Og, det kan ikke sammenliknes med Ponzi Scheme. Les og forstå GoodleAdz, så finner dere ut at dette kan utelukkes. Merk at GoodleAdz har flere inntektskilder, og er ikke styrt av folks investeringer. Den største forskjellen er dog at GoodleAdz er ingen svindel, men har en sunn drift som mange allerede nyter goder av.
For å forstå Ponzi Scheme anbefaler jeg dere å lese her:
Ponzi scheme - Wikipedia, the free encyclopedia
Det er selvfølgelig opptil hver enkelt om man ønsker å forstå GoodleAdz som svindel. Men det er en konklusjon som trekkes fra folk som enten ikke forstår hva Ponzi Scheme er, eller i hvert fall ikke forstår hva GoodleAdz går ut på.