Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Vil du være med å bygge en enterprise SaaS applikasjon?

Hashead

Member
Hei alle sammen
Jeg holder for tiden på å bygge en tjeneste, en SaaS applikasjon med brede anvendelsesområder. Stikkord er Big Data og Business Intelligence gjort enkelt. Etter å ha invistert omlag 200 timer i Januar er prototypen ca 80% ferdig. Vi forventer å selge tjenesten for minimum 2000,- i måneden, da tilsvarende, men mindre funksjonelle tjenester tar dette. Applikasjonen min løser et problem bedre enn konkurentene, og markedet for denne type tjenester er stort, og vi sikter på å kunne bygge en egen virksomhet rundt denne tjenesten.

I den anledning trenger jeg utviklere og beta-testere.
Er du en utvikler med ledig kapasitet vil jeg høre fra deg. Du trenger ikke være en rockestjerne eller ha noen grad, men du burde vite hvordan man bruker rekursjon, og gjerne ha erfaring med:

Python
Django
Celery ( Hadoop også interessant )
NoSQL databaser
Maskinlæring
Javascript og AngularJS
Node.js
Varnish

Om ikke annet så er dette teknologier som ser veldig sexy ut på CVen, og selv om du ikke har jobbet med noen av de før er det fortsatt interessant om du er god utvikler, men er vant til andre rammeverk. Som sagt er jeg ute etter en partner, og ikke en ansatt. Jeg har ikke noe ønske om å være sjefen din, så du må kunne jobbe selvstendig. Vi blir enige om en avtale der du får flere aksjer jo lengre du blir i selskapet og jo mer tid du invisterer, og selvsagt er det muligheter for ansettelse så snart vi har råd hvis du ønsker det.

Hvis du er interessert i å være en beta-tester vil jeg også høre fra deg.
Du som driver en nettbutikk vil kunne bruke tjenesten til å enkelt analysere bla. a. salg og trafikk for å optimalisere virksomheten din. Det eneste kravet til teknisk kompetanse her er at du er komfortabel med å bruke et regneark, og at du har litt tid å avse til å komme med konstruktiv kritikk og tilbakemeldinger. Hvis du liker tjenesten og ikke sitter på alt for voldsomme mengder data så venter det en gratis konto i et år.
Trafikkanalyse løser vi ved at du legger et javascript på siden din. Hvis du vil analysere ordrene dine så må du kunne ta en xml/csv eksport av disse, som er standard funksjonalitet i de fleste ecommerce løsningene. Jeg kan hjelpe med dette om ønskelig. Beta forventes klar ila Februar.

Send PM :)
 
Sist redigert:

Hashead

Member
Takk for tips!

Jobber lange dager for tiden, men er dessverre et tak for hvor mye en person kan produsere. Dette hjelper dog på motivasjonen!
 
Topp