Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på Studenterhytta sin nettside

TorsteinO

Art Director & grunder
Hmmm... syns ikke akkurat utseendet satt helt der enda.

Her er endel kommentarer:
Studenterhytta%20NTNUI%20%7C%20Rett%20ved%20byen,%20midt%20i%20skogen.png



Ang. flere språk foretrekker jeg WPML - The WordPress Multilingual Plugin (afflink), ikke gratis, men absolutt verdt penga. Et gratisalternativ er WordPress › Polylang « WordPress Plugins - funker stort sett bra, og ganske lik wpml, men ikke like gjennomført og funker ikke like bra med forskjellige andre plugins - men det kan godt hende den holder for dere. En veldig enkel løsning er WordPress › qTranslate « WordPress Plugins, men da vil jeg egentlig heller anbefale polylang.
 

Tonny Kluften

Administrator
Ok, det themet er en liten utfordring. Noen tips:
1. Legg et gjennomsiktig rutenett over bakgrunnsbildene slik jeg har gjort her på denne siden så ser ikke bakgrunnsbildene uskarpe ut.
2. Oversett themet til norsk.
3. Gjør noe med fargen på tittelen til enkeltpostene på forsiden, den blir borte i bakgrunnsbildet, evt. bruk et annet bakgrunnsbilde slik at hvitfargen fungerer som tittelfarge.
 
Sist redigert:

timepoint

Medlem
Husk kontrast for lesbar tekst på nett

Kult tema, og mer en nok NETTSIDE for 1 hytte til leie.

Men ville justert farger på teksten. Fra grå til svart for lettere lesbarhet.
Det er også noen felt med lys gul med mørkegule bokstaver.. som er vanskelig å lese.
 

jonasali

Medlem
Masse tusen takk for hjelpen! Kjempe gode tilbakemeldinger, alltid veldig greit å få høre hva man kan endre på eller ikke.

Så igjen tusen takk :)

Dere er velkommen opp på middag ! ;)
 

jonasali

Medlem
Har prøvd å implementere en del av endringene nå, tar gjerne imot tilbakemeldinger på om det ble bedre.

Kjøte WPML og bruker denne nå. Den funker helt supert. Må bare finne folk med ork til å gjøre jobben.

Billettsystemet kjører vi i eventespresso. Relativt dyrt, men fungerer godt.
 
Sist redigert:
Topp