Vårt selskap har hatt svært dårlig erfaring med Klarna.
Vi har nå hittill investert nesten ca. 50 timer på å implementere Klarna Checkout til vår app, snart vurderer vi å avskrive disse timene og se de som tapt.
Utviklerne har hatt svært manglende support til implementering, men jeg har også hatt svært dårlig support på vanlig kundeservice.
1) Chat ber meg ta kontakt på epost.
2) Telefon ber meg ta kontakt på epost da spørsmålene er såpass omfattende.
3) Vanlig support(etter å ha ventet en dag) forteller meg at dette kan de ikke svare på, fordi vår side ikke er live enda. Dette spørsmålet må vi sende videre onboarding teamet.
4) Vi sender spørsmålet videre til onboarding teamet på den 6. desember. Ingen telefon eller chat tilgjengelig.
5) Vi får svar fra onboarding teamet den 11 desember. De svarer ikke på spørsmålet. Det de forteller oss er at vi må sende inn butikken til manual review, noe jeg synes er rart. Manual review må godkjennes av avdelingen fra pkt. 3.
Så her er vi i sirkelen nå, vi kan dokumentere at utviklerne har brukt ca. 50 timer på å integrere dette da vi ønsket det integrert raskt. Vi har brukt Paypal, PayEx, 2Checkout og Stripe uten problemer.
Det er forventet ca. 30 timer til om vi ønsker å bruke Klarna, dette ville ha vært MYE lettere om de svarte på spørsmålene til våre utviklere!! Etter vår opplevelse blir nok Klarna utviklingen revurdert. Klarna får ihvertfall ikke min stemme lenger.
Vi har ALDRI opplevd så dårlig kundeservice og utvikler support. Dere er herved advart!