Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Norsk oversettelse..

romeo

Medlem
Trenger litt hjelp til å oversette denne teksten til ordentlig norsk. Skal høre med norske “end-users” om de er interessert i å kjøpe mine .coms. Hvordan kan man formulere slik at det ikke blir sett på som spam mail. På forhånd takk

----------
Hello (Buyer Name):

I am (Your Full Name), owner of domain name: (Yourdomain.com). At present, I am offering this premium domain “for sale”. If your company has interest in acquiring this domain, please feel free to email me at webmaster@Domain-you-are-selling-dot-com or give me a call at 000 00 000.

Best Regards,
(Your Full Name)
----------------
 

hvaer

Medlem
Det er helt umulig å sende dette til noen som helst, med mindre de er på din epostliste, uten at det blir regnet som spam.
 

Tony J

Alle skal få
Nå spør han om hjelp til en oversettelse og han har på ingen måte skrevet hvordan han har kommet i kontakt med disse brukerne. Prøv heller å gi han et konstruktivt svar eller la være å kommentere. Dersom du spør meg om tilbakemelding om en logo du har designet vil ikke jeg fortelle deg at "dersom du har kopiert denne logoen av <bedrift> så er dette ulovlig> hvis det ikke tydelig kommer frem. God Jul
 

Panda

Medlem
Google translate oversettelse :)
-----------------
Hei (Kjøper navn):

Jeg er (Fullt navn), eier av domenenavn: (Yourdomain.com). I dag, kan jeg tilby dette premium domenet "til salgs". Hvis bedriften har interesse for å skaffe dette domenet, kan du gjerne e-mail meg på webmaster@Domain-du-er-salg-dot-com eller gi meg en samtale på 000 00 000.

Med vennlig hilsen,
(Fullt navn)
--------------------
 

hansson

Langveisfarende
Alle e-poster som begynner med "Jeg, Fornavn Etternavn" kommer fra Nigeria. Phishing-bjellene vil ringe hos mange.

Derfor bør man være litt mer norsk i formen når man sender mail til norske mottakere. Hei! Jeg heter .... og selger ... , eller "Hei. Mitt navn er...", eller rett og slett "Hei. Jeg tar kontakt med deg fordi jeg har noen domener til salgs som kanskje du og ditt firma er interesserte i."
 

romeo

Medlem
"Hei. Jeg tar kontakt med deg fordi jeg har noen domener til salgs som kanskje du og ditt firma er interesserte i."

Hei Hansson, kan du være så snill å fullføre det du har begynt med. Jeg er litt stuck med norsken min. Takk for hjelpen
 

hansson

Langveisfarende
Jeg ville skrevet noe slikt:

Hei Morten.

Jeg har fått e-posten din fra Gunder Gundersen i Gundersen AS, fordi jeg hørte at dere er interesserte i å kjøpe gode domener (denne linja kan du kutte ut eller endre til dette:

Jeg heter Arne And og tar kontakt med deg fordi jeg har noen gode domener til salgs jeg tror du og firmaet ditt kanskje kunne være interesserte i.

I første omgang gjelder det disse:

www.superbradomene.no
www.superdomene.go
www.gullgullgull.com

Har også andre som er mer rettet mot (navn på bransje) hvis dette skulle være av interesse for dere.

Jeg kan kontaktes på denne e-posten eller på telefon 90 00 00 00.



Vennlig hilsen

Arne And
 
Topp