Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettbutikk design og oppsett

Tonion

New Member
Hei.

Jeg har for en liten stund siden startet nettbutikk som skal være en liten inntektskilde ved siden av det jeg driver med.

Det har seg slik at jeg ønsket det billigst mulig, og fant da 24Nettbutikk som virket som en grei løsning for meg. Men jo mer jeg bruker det, jo mer misliker jeg funksjonene og det å ikke ha muligheten til å endre noen ting uten å oppgradere til dyrere abonnement.

Jeg har derfor begynt å kikke på nye løsninger, men siden jeg fortsatt er i oppstartsfasen ønsker jeg ikke å svi av 30-40 000kr på en nettbutikk.

Så jeg lurer på om noen har erfaring med billigere alternativer? Tenker da som ett "ferdig" nettbutikk oppsett, som bare trenger et design som fungerer. Trenger ikke nødvendigvis være norsk.

Tar imot alle tips. :)

- Tonion
 

beatngu

Member
Prestashop eller wordpress er greit å starte med.
De koster ingenting og er lette å sette opp.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Hvis du:
1. vet akkurat hva du vil
2. er fleks nok til å kunne tilpasse deg du vil til hva som allerede er tilgjengelig som standard funksjon
da er det ikke kostbart. Heller ikk å få noen til å hjelpe med å sette opp.

Alt du vil utenom standard tar tid for en utvikler/installator å lese, tenke, svare, gjøre, endre, godkjenne, vedlikeholde - som koster tid. Som du skal betale for.

Så det er en fordel å høre noen si "Jeg vil ha en side som kan det som xx.no kan, bortsett fra det og det. Det skal se ut som yy.no og jeg har bildene klar. Vedlagt finner du også en prisliste med produktene, tittel, pris, beskrivelse, egenskapene, samt at jeg har sjekket hvordan tingene skal sendes. Hvis du forteller meg hvordan jeg kan legge dette inn selv så gjør jeg det".
Sånne kunder kan hjelpes kjapt. Som gjør at du da betaler lite.
 
Topp