24.no/slik-kjoper-du-skjorter-mann Holy affiliate batman...
JoachimO Medlem 4 Apr 2013 #1 24.no/slik-kjoper-du-skjorter-mann Holy affiliate batman... Sist redigert av en moderator: 5 Apr 2013
A aabbcc Guest 4 Apr 2013 #2 hehe. Det var ikke verst. Jeg kunne ikke finne noe sted hvor de skrev at dette var reklame, men jeg gadd ikke lete så lenge heller da.. abc
hehe. Det var ikke verst. Jeg kunne ikke finne noe sted hvor de skrev at dette var reklame, men jeg gadd ikke lete så lenge heller da.. abc
Finanssans Medlem 4 Apr 2013 #3 Tips #2: Du skal ha MINST 1 hvit skjorte, selv om du ikke liker hvite skjorter. Da lærte jeg noe nytt idag også!
Tips #2: Du skal ha MINST 1 hvit skjorte, selv om du ikke liker hvite skjorter. Da lærte jeg noe nytt idag også!
pleb Medlem 4 Apr 2013 #4 Tips #1 var jo enda verre. 99% av de jeg ser på byen har i hvert fall skjorten utenfor buksa - med godt hell. Alt i alt minner de tipsene om noe en full fyr har kommet opp med.
Tips #1 var jo enda verre. 99% av de jeg ser på byen har i hvert fall skjorten utenfor buksa - med godt hell. Alt i alt minner de tipsene om noe en full fyr har kommet opp med.
C cruzader Medlem 7 Des 2013 #8 Den på 24.no var litt imponerende, over 60 lenker hvor ca alt er affiliates