For å prøve å si noe om hva som er feil, i stedet for bare å si at siden er dårlig, samt prøve å nevne noen punkter som kan forbedres med med enkele midler:
-Ikke skriv med lyseblått på mørkeblå bakgrunn, en skal ha gode øyne for å klare å lese det. Svart på hvitt gjelder ikke bare på papir, men også på websider.
-Som andre har nevnt er det mange skrivefeil på siden din, jeg gir meg ikke til å ramse opp, men noe av det som går igjen er særskrivningsfeil, f.eks. heter det privatpersoner, ikke privat personer. En bruker ikke genitivsapostrof på norsk, det skal være Ertsås Datas hjemmeside. Og apostrofen skal i alle fall ikke stå feil vei selv om en bruker en.
-Ikke skriv at siden er under utvikling, det gikk av moten på nittitallet. En webside er alltid under utvikling.
-Døde lenker er ikke bra, alle mine tjenester virker ikke.
-Jeg støtter tanken om å bruke Wordpress eller lignende, der får du bruktbart utseende gratis.
For å oppsummere: Hvis du begynner med å ta vekk himmelen du bruker som bakgrunn, skriver med svart og får noen til å hjelpe deg med korrekturlesning så vil siden gå fra å se, vel jeg liker ikke å bruke uttrykket, ganske dårlig ut til å se i alle fall fall brukbar ut.