Kjapp og trygg hosting for Wordpress

360 Graders produktvisning hos Mystore

zenhagen

Medlem
Vi vurderer å investere i en fotoboks som tar bilder til 360 graders visning av produktbilder.
Vi har tatt kontakt med Mystore for å høre om de har noe som muliggjør denne typen visning, men dette er vist noe som må utvikles.

Når noe må utvikles blir det stort sett fryktelig dyrt, så jeg lurer på om noen av dere har noen glupe ideer får å få dette til?

Mystore er vel basert på oscommerce?

Mvh Tommy
 

source

Medlem
Vi vurderer å investere i en fotoboks som tar bilder til 360 graders visning av produktbilder.
Vi har tatt kontakt med Mystore for å høre om de har noe som muliggjør denne typen visning, men dette er vist noe som må utvikles.

Når noe må utvikles blir det stort sett fryktelig dyrt, så jeg lurer på om noen av dere har noen glupe ideer får å få dette til?

Mystore er vel basert på oscommerce?

Mvh Tommy

Tviler på at mystore kan hjelpe deg med det.. Men når du har 360graders bilde så kan du jo bare ha et bilde som du trykker til venstre for å snu deg videre rundt.. (Som neste bilde, men med noe som ser litt bedre ut, det er ikke store jobben) søk etter et javascript på google eller en flash bildefremviser ellernoe i den duren.. Ikke overtenk det. Det er mitt tips til deg, håper det var til noe hjelp! ;)
 
Topp