Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Søker app utvikler til IOS & Android

sinols

Medlem
Hei

Dette er en sosial app men som skiller seg godt ut fra de andre men som samtidig er en veldig spennende måte for och se hva som skjer i nærheten av seg.

Jeg søker etter en person som virkelig kan faget sitt som også er villig til å utvikle denne appen med 40% eierskap.

Vist du vil vite mer om ide og komme i kontakt med meg så kan du sende meg en privatmail på sinols91@gmail.com

Starter opp ett AS sammen med fordelt eierskap 40/60.
 
Sist redigert:

Tony J

Alle skal få
Hei. Er det mulig å få en 55 / 45 løsning dersom utvikleren også tar regnskapet?
 

sinols

Medlem
He Tony!

Jeg ser for meg en egen rolle til regnskap når det blir nødvendig. Dette kan bli endret på itilfelle utvikleren er like dyktig på dette område. Men ønsker at utvikler har fokus på utviklingen 100%.

Dette skal være en morsom reise, ingen store regler og det skal være gøy.
 

Tony J

Alle skal få
Jeg tenkte i forbindelse med opprettelse av AS og slikt og hjelpe til med fordeling av eierskap og ansvar samt ta regnskap forløpende som det kommer (avskrivninger, føre bilag, etc) Hva tror du om den 55 / 45 i tilfelle?
 

Tony J

Alle skal få
Jeg har ikke nevnt noe konkret om interesse. Kan være greit å få avklart noen tanker jeg gjør meg. Du skriver at dette er en "utvikler". Kan det være en fordel at denne utvikleren også er profesjonell på design i tillegg slik at man ikke trenger å ansette en eventuell tredjepart? Hvordan ser du for deg at dersom Utvikleren også kan designfaget og i tillegg tar regnskapet. Kan det tenkes at denne partneren nå kanskje får en større bit av kaken? Kanskje 60/40 ? Hva er dine tanker her? (er åpen for forslag)
 

Tony J

Alle skal få
Det høres bra ut, men for å avklare: Med bidrar mener du at du utelukkende tar designbiten hvor utvikleren kun fokuserer på programmeringsdelen? Det kreves ganske høy kunnskap for å kunne matche de beste appene i markedet (bruk av riktig verktøy i samhandling med programmeringsspråk) og slik jeg forstår det på deg sitter du på en potensiell gullgruve. Dersom en potensiell partner skulle være interessert vil det være greit å vite hva du leter etter konkret. :)
 

sinols

Medlem
Jeg tar ansvaret for utseende på appen og hvordan ting skal bli plassert mens utvikleren/programmerer tar ansvar for at det fungerer. Dette blir ett samarbeid mellom meg og utvikler.
 

Tony J

Alle skal få
Det står jo tydelig i første post at han er på utkikk etter noen som kan utvikle appen? Blir vel ikke mer tydelig enn det?
Ja, men som du selv nå ser så svarer han at han tar designbiten og det kan være greit for en potensiell utvikler å vite da en som er god i programmering ofte kan være dårlig på design. Å utvikle noe er mer enn programmering må vite. Og på grunn av mine spørsmål kan eventuelle interessenter nå se at design er ikke er noe kravspec i forhold til dette prosjektet.
 

Tony J

Alle skal få
Da skjønner jeg ikke helt hvorfor du engasjerer deg i denne tråden her?
Ved konkret interesse så har man ytret et initiativ til å foreta seg en handling. Ved å skrive at jeg ikke har nevnt noe konkret interesse så antydet jeg at jeg var ute etter mer informasjon. Og den informasjonen kan være f.eks det som nå kommer frem at trådstarter selv nå skriver at han står for designbiten av denne applikasjonen. Håper dette er forståelig for deg:)
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
For meg er (web)utvikling og design to helt forskjellige ting, men mulig at det bare er meg...

Nei, det er ikke bare deg, men det er heller ikke alle, så det er jo greit å ha det på bordet.
Husker fra min tid der jeg jobbet med SDM-II at en "data dictionary" var viktig: I store (men også små) utviklingsprosjekt er det greit med en del definisjoner slik at når vi snakker om f.eks. spikre, at vi da mener verbet å slå inn en spiker - og ikke han brukeren på webforumet. :)
 
Topp