Hjem
Forum
Nye innlegg
Søk i forumet
Nytt innhold
Nye innlegg
Nye profilinnlegg
Nyeste aktivitet
Medlemmer
Nåværende besøkende
Nye profilinnlegg
Søk i profilinnlegg
Blogg
Logg inn
Registrer
Nytt innhold
Søk
Søk
Søk kun i overskrifter
Av:
Nye innlegg
Nye profilinnlegg
Nyeste aktivitet
Meny
Logg inn
Registrer
Installer appen
Installér
Hjem
Nytt innhold
JavaScript er deaktivert. For en bedre opplevelse, vennligst aktiver JavaScript i nettleseren din før du fortsetter.
Du bruker en utdatert nettleser. Det kan ikke vise dette eller andre nettsteder på riktig måte.
Du bør oppgradere eller bruke en
alternativ nettleser
.
Nyeste aktivitet
Nytt innhold
Nye innlegg
Nye profilinnlegg
Nyeste aktivitet
xdex
svarte på tråden
Ny domeneregistrar
.
Takk for svar fra chatgpt, poenget mitt var ikke om/dersom/hvis det var lovlig, det er også litt annerledes mot bedrifter vs...
4 Mar 2026
Ludendorff
svarte på tråden
Ny domeneregistrar
.
Jeg er enig i at det juridisk sett ikke kan kalles stjeling. Samtidig fremstår vilkåret som urimelig overfor forbrukere og potensielt...
4 Mar 2026
xdex
svarte på tråden
Ny domeneregistrar
.
Jeg er enig med deg, og vet ikke hvordan de benytter seg av dette. Når det er sagt, så syntes jeg det blir dårlig gjort og kalle det...
4 Mar 2026
N
NilsF
svarte på tråden
Ny domeneregistrar
.
Feno går høyt ut på nettsiden med understrekning av det norske, hvor det under «Om oss» blant annet heter at: Men så kan det se ut til...
2 Mar 2026
Ludendorff
svarte på tråden
Ny domeneregistrar
.
Hva skiller FENO fra utenlandske eiere? FENO eies av nordmenn Det er ingen som bryr seg om noe er "norsk-eid", spesielt når tilbudet er...
2 Mar 2026
Selvfiks
reagerte på
rune69 sitt innlegg
i tråden
Et enkelt verktøy som løser et vanlig problem
med
Like
.
Hvorfor ber du om forslag til forbedringer, dersom nettsiden er noe du har "kommet over"? Dersom siden er din, er det ikke verre enn at...
28 Feb 2026
xdex
svarte på tråden
Ny domeneregistrar
.
Jeg elsket navnet, men thats about it. Denne vibe trenden er kul, men syntes det blir litt dumt når man slenger sammen noe raskt og...
28 Feb 2026
Andreas Hatlem
svarte på tråden
Ny domeneregistrar
.
Gratulerer med lansering. Jeg ville tatt en sjekk på sidene ser at det står 99 på forsiden og 120 på Priser-siden. Og Kom igang og...
26 Feb 2026
Andreas Hatlem
reagerte på
erikcodes sitt innlegg
i tråden
Ny domeneregistrar
med
Like
.
Hei alle sammen! Jeg og min kollega Fredrik har jobbet med å bygge opp en helt ny norsk domeneforhandler plattform, og nå begynner vi å...
26 Feb 2026
Andreas Hatlem
svarte på tråden
Norsk AI Assistent
.
Ser at anbefalingen fra sabelrosin fortsatt ikke er implementert, og login fungerer heller ikke. Kanskje prosjektet er på hold?
26 Feb 2026
Andreas Hatlem
svarte på tråden
Build in public - oppstart av SAAS vertøy
.
Del gjerne hvordan det gikk videre etter denne første posten.
26 Feb 2026
Andreas Hatlem
svarte på tråden
Loveable erfaringer
.
Regner med at du har fått testet ut Loveable nå siden det har gått månedsvis. Personlig er jeg ikke fan av codewrappers, som Loveable...
26 Feb 2026
Bjørnar
svarte på tråden
Verifisere side på Tradedoubler
.
Publisher.se@tradedoubler.com pleier å svare ganske kjapt.
26 Feb 2026
E
erikcodes
svarte på tråden
Ny domeneregistrar
.
Var faktisk en autentiserings feil fra frontend -> api med no bruker tilganger osv, ok nå :)
26 Feb 2026
M
moneymaker
skrev et innlegg i tråden
Verifisere side på Tradedoubler
i
Affiliate-programmer
.
Siden de bruker UKER på å svare på mail, spør jeg her i stedet. Jada, vet jeg kan ringe og snakke med svensker eller briter i stedet...
26 Feb 2026
Hjem
Nytt innhold
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.
Godta
Lær mer…
Topp