Nyeste aktivitet

• xdex
    xdex svarte på tråden Ny domeneregistrar.
    Takk for svar fra chatgpt, poenget mitt var ikke om/dersom/hvis det var lovlig, det er også litt annerledes mot bedrifter vs...
  • Ludendorff
    Ludendorff svarte på tråden Ny domeneregistrar.
    Jeg er enig i at det juridisk sett ikke kan kalles stjeling. Samtidig fremstår vilkåret som urimelig overfor forbrukere og potensielt...
  • xdex
    Jeg er enig med deg, og vet ikke hvordan de benytter seg av dette. Når det er sagt, så syntes jeg det blir dårlig gjort og kalle det...
  • N
    NilsF svarte på tråden Ny domeneregistrar.
    Feno går høyt ut på nettsiden med understrekning av det norske, hvor det under «Om oss» blant annet heter at: Men så kan det se ut til...
  • Ludendorff
    Ludendorff svarte på tråden Ny domeneregistrar.
    Hva skiller FENO fra utenlandske eiere? FENO eies av nordmenn Det er ingen som bryr seg om noe er "norsk-eid", spesielt når tilbudet er...
    • 1772478988072.png
  • Selvfiks
    Hvorfor ber du om forslag til forbedringer, dersom nettsiden er noe du har "kommet over"? Dersom siden er din, er det ikke verre enn at...
  • xdex
    Jeg elsket navnet, men thats about it. Denne vibe trenden er kul, men syntes det blir litt dumt når man slenger sammen noe raskt og...
  • Andreas Hatlem
    Andreas Hatlem svarte på tråden Ny domeneregistrar.
    Gratulerer med lansering. Jeg ville tatt en sjekk på sidene ser at det står 99 på forsiden og 120 på Priser-siden. Og Kom igang og...
  • Andreas Hatlem
    Andreas Hatlem reagerte på erikcodes sitt innlegg i tråden Ny domeneregistrar med Like Like.
    Hei alle sammen! Jeg og min kollega Fredrik har jobbet med å bygge opp en helt ny norsk domeneforhandler plattform, og nå begynner vi å...
  • Andreas Hatlem
    Andreas Hatlem svarte på tråden Norsk AI Assistent.
    Ser at anbefalingen fra sabelrosin fortsatt ikke er implementert, og login fungerer heller ikke. Kanskje prosjektet er på hold?
  • Andreas Hatlem
    Del gjerne hvordan det gikk videre etter denne første posten.
  • Andreas Hatlem
    Andreas Hatlem svarte på tråden Loveable erfaringer.
    Regner med at du har fått testet ut Loveable nå siden det har gått månedsvis. Personlig er jeg ikke fan av codewrappers, som Loveable...
  • Bjørnar
    Publisher.se@tradedoubler.com pleier å svare ganske kjapt.
  • E
    erikcodes svarte på tråden Ny domeneregistrar.
    Var faktisk en autentiserings feil fra frontend -> api med no bruker tilganger osv, ok nå :)
  • M
    Siden de bruker UKER på å svare på mail, spør jeg her i stedet. Jada, vet jeg kan ringe og snakke med svensker eller briter i stedet...
Topp