Kjapp og trygg hosting for Wordpress

WVG.no nå åpen for BETA-testing

Anders

Medlem
URL forkortingstjenesten WVG.no - The URL shortener! Make long URLS short. er nå åpen for betatesting.

Ikke vær redd for å bruke lenkene da alle lenker blir i databasen for alltid.

Ønsker nå å prøve til pågang på tjenesten samt kommentarer på om designet fungerer greit. Vil ønske prøve ut med ulike affiliate-linker, om disse fungerer på tjenesten. Det er bare å etterspørre ulike tjenester jeg kan supplere siden med.

Det er nå opp til dere, slusene er åpne!
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jauda.. :)

En liten border:0; på bildet ditt hadde vært bra. Det var litt kjedelig med den boarderen rundt hele logoen.

Ellers for og kommentere litt på inputfeltet du har der. Selve boarderen rundt er jo bra, men jeg tror absolutt det hadde vært tøffere dersom du plasserte teksten "Enter a URL to make it short" inni boksen hvor vi skriver URLen og sørger for at den forsvinner når musen klikker der. Føler også da at teksten inni input-feltet kunne vært stylet slik at den passer til resten av boksen.

Hvorfor står det "Share your short URL's!" der? Det var ment som et spørsmål, fordi jeg tenker at det ikke er nødvendig og fortelle meg det? :)

Jeg syns egentlig også at "Create" var veldig lite synlig. Jeg forstod faktisk ikke med en gang hva jeg måtte gjøre for og lage en lenke, men det har nok med at jeg er på vei i seng straks.

Anders skrev:
Ikke vær redd for å bruke lenkene da alle lenker blir i databasen for alltid.
Akkurat denne setninga her har jeg lest litt for mange ganger på slike tjenester nå, og må jo innrømme jeg funderer på hvordan du / og de andre som sier det, kan si noe slikt, og samtidig faktisk mene det? Skal jeg opprette en lenke og saksøke deg dersom den ikke funker om 80år? Hehe, det jeg sikter til er at du burde ha en slik "disclaimer" eller hva det nå heter, hvor du da faktisk fraskriver deg nettopp alt ansvar dersom du en gang om utenkelig mange år ikke lenger skulle drifte tjenesten..

Jepp, det var nattens mas fra meg. :)
 

i-net

Medlem
hvorfor kommer ikke "klikke-hånda" opp når jeg drar musen over "create" knappen? Og for guds skyld fjern rammen rundt bildet som Atle sier :p
 

Anders

Medlem
Tusen takk for kommentarer! Takk for tipset om borderen, sitter selv på chrome og dette var ikke synlig. Fikset nå?

Ellers for og kommentere litt på inputfeltet du har der. Selve boarderen rundt er jo bra, men jeg tror absolutt det hadde vært tøffere dersom du plasserte teksten "Enter a URL to make it short" inni boksen hvor vi skriver URLen og sørger for at den forsvinner når musen klikker der. Føler også da at teksten inni input-feltet kunne vært stylet slik at den passer til resten av boksen.

Dette skal jeg ordne på morgenkvisten i morgen.

Hvorfor står det "Share your short URL's!" der? Det var ment som et spørsmål, fordi jeg tenker at det ikke er nødvendig og fortelle meg det?

Vel, tenkte at jeg trengte noe tekst. Har du noe forslag til noe annet?


Angående create-knappen skal jeg prøve å gjøre det mer synlig. Selv de som er på vei i seng skal kunne lage en kortere URL. Når det kommer til at lenkene skal bevares tror jeg at jeg har en bedre sjanse enn f.eks. bit.ly som går på en bust om en par år. Selvfølgelig vanskelig å garantere 100 år men den skal bli oppe en veeeeeeeeeeeldig god stund...
 
Topp