WP site for blikkenslagerfirma

Altberger

Medlem
174.120.240.8/~storo/

Viktig er;

* SEO

*Profesjonelt utrykk

* Slideren på forsiden skal introdusere via bilde, teasertekst og Les mer;
- Takarbeid
- Fasadearbeid
- Blikkenslager
- Om firmaet

*Enkel navigasjon via pages

*Stor fokus på referanser - kategoriserte poster (disse vil få utført SEO)

* Lett å komme i kontakt med riktig person
(Vurderer her å kjøre riktige kontaktpersoner i en egen widget plassert ut på hvert enkelt hovedfagområde)

Hva kan jeg gjøre bedre?
Har jeg glemt noe som kundens kunde kan være opptatt av?
Hva med fargene? Jeg liker sort og hvitt men det som er blått, messer det litt opp i uttrykket?

Sitter alene med alt av planlegging så innspill og gode ideer verdsettes høyt!

Sist redigert av en moderator:

Altberger

Medlem
Til administrator;

kan man i settings velge om poster her skal indekseres i søkemotorer eller ikke?
Jeg ser jo ikke noen grunn for at kunden plutselig skal rangere i Google ved søk etter eget navn via denne tråden....

TorsteinO

Art Director & grunder
nei, man kan ikke det, så det er lurt å endre litt på navn/link hvis du ikke vil at det skal indekseres.

Et triks er f.ex. å skrive navnet med mellomrom mellom hver bokstav, url kan du skrive som kv asir . no, så slipper du indeksering der også, evt vil også hXXp://domenenavn.no gjøre at det ikke automatisk blir laget link, men da vil jo fremdeles firmanavnet kunne søkes opp.

Sist redigert:

Altberger

Medlem
Takk for tipset men litt sent nå da jeg bare kan sitere og ikke redigere :)

Skal ha det i minne til neste gang.

nei, man kan ikke det, så det er lurt å endre litt på navn/link hvis du ikke vil at det skal indekseres.

Et triks er f.ex. å skrive navnet med mellomrom mellom hver bokstav, url kan du skrive som kv asir . no, så slipper du indeksering der også, evt vil også hXXp://domenenavn.no gjøre at det ikke automatisk blir laget link, men da vil jo fremdeles firmanavnet kunne søkes opp.

Topp