Kjapp og trygg hosting for Wordpress

WP Newsletter plugin

Karl Wiik

New Member
Hei!
Leter etter en plugin der jeg kan sende newsletter til subscribers. Det som er problemet er at når de har startet abonnementet skal jeg kunne sende mailen, med en fil!

La oss si de skulle abonnere på en avis, da må de kunne få avisen i form av en .pdf, f.eks.

Har dere en plugin som kan klare dette? Kan selvfølgelig være engelsk.
 

Karl Wiik

New Member
Selvfølgelig kan du det, du kan også bare legge til en link, som linker til en PDF på din server (typisk hvis alle skal ha samme PDF filen, og du ønsker kontroll)

La oss si da at en hadde mottatt mailen med linken i. Deretter gikk man en plass uten internett, ville man likevel kunne åpnet filen?
Eller mener du nå at jeg legger til en URL som de følger for å kunne laste ned?

Vil gjerne kunne legge en PDF til som et vedlegg i mailen... Men kan sikkert gjøre det på en annen måte! Takk for svar :)
 

xdex

Medlem
Du må ha tilgang på nett, ja, men det må du jo ha for å lese/laste e-posten uansett, men kan se det lille behovet for å "forhånds-laste" ved at den ligger i mailen. Det er uansett ikke noe problem å lage en link, som laster ned en PDF fra ditt nettsted.

Mailchimp støtter uansett vedlegg, så det er litt opp til deg hva du velger :)
 

Karl Wiik

New Member
Du må ha tilgang på nett, ja, men det må du jo ha for å lese/laste e-posten uansett, men kan se det lille behovet for å "forhånds-laste" ved at den ligger i mailen. Det er uansett ikke noe problem å lage en link, som laster ned en PDF fra ditt nettsted.

Mailchimp støtter uansett vedlegg, så det er litt opp til deg hva du velger :)

Skjønner, tusen takk :D Eneste jeg sitter igjen med som jeg lurer på... Når de åpner mailen, vil de se det som PDF eller som en URL link? Slik jeg forstår det støtter ikke MailChimp i seg selv slike PDF vedlegg? Kan hende jeg misforstår alt, hehe. Enkelt og greit: Kan jeg sende en PDF fil som vedlegg med MailChimp, slik at brukeren kan laste den ned? (også fra mobilen f.eks)

Igjen, tusen takk :)
 

Msites Ltd

Livsnyter
Skjønner, tusen takk :D Eneste jeg sitter igjen med som jeg lurer på... Når de åpner mailen, vil de se det som PDF eller som en URL link? Slik jeg forstår det støtter ikke MailChimp i seg selv slike PDF vedlegg? Kan hende jeg misforstår alt, hehe. Enkelt og greit: Kan jeg sende en PDF fil som vedlegg med MailChimp, slik at brukeren kan laste den ned? (også fra mobilen f.eks)

Igjen, tusen takk :)

Jeg vil anbefale deg å ta en kikk på mailchimp og søke litt så finner du garantert svar på det meste. Hvis ikke sender du de en e-post!
 
Topp