wp for liten byggmester

Altberger

Medlem
hei,

Byggmester og Entreprenør - Enkon Bygg AS i Tromsø

- Tips til bedringer her?

Er jo lite innhold på de fleste sider foreløpig men et par er fullendte.
Kunden har ikke mye innhold heller, men han har en del bilder så derfor en widget avsatt til bilder på høyre side for hver underside.

Har wp en type plugin som gjør at jeg kan vise en liten slideshow i en widget? Slide 3 til 4 referanebilder...
Den må være såpass brukervennlig at kunden klarer det selv.
Jeg bruker nå widget wrangler (som har full editor...) for styring av widgets så dermed kan man jo sette inn et unikt bildegalleri for hver enkelt widgets på en grei måte.
Men kanskje noen har tips om noe som er bedre?

Sist redigert:

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
God utkast - selv ville jeg legge på litt skygge på wrapper, brukt gråfargen fra logoen til h1 og h2ene, ikke sentrert kontaktinformasjonen (og hatt kun tlf og adresse der - kartet er fint - Hvis man klikker så kommer man til fullstendige opplysninger hvor du også kan ta med org.nr).
Er menyet et par piksler for bred?
"Nye nettsider" ville jeg ikke hatt som nyheter.
Du føler ikke at Fevaag Web Consulting er litt *vel* prominent nederst? ;)

Er man å regne som liten når man bygger operahuset i Tromsø?

Altberger

Medlem
Gode tips pong - skal se på alle.

tja...skal det bygges operahus i Tromsø da? Var mere fri fiksjon fra min side den der ;)

God utkast - selv ville jeg legge på litt skygge på wrapper, brukt gråfargen fra logoen til h1 og h2ene, ikke sentrert kontaktinformasjonen (og hatt kun tlf og adresse der - kartet er fint - Hvis man klikker så kommer man til fullstendige opplysninger hvor du også kan ta med org.nr).
Er menyet et par piksler for bred?
"Nye nettsider" ville jeg ikke hatt som nyheter.
Du føler ikke at Fevaag Web Consulting er litt *vel* prominent nederst? ;)

Er man å regne som liten når man bygger operahuset i Tromsø?

det kan være en god idee å gjøre <meta name="description" content="unik"> for hver side. Ellers vil nok søkemotorer mislike denne taggen, så skal de sies at Google ikke brukes denne taggen aktivt.. Men den kan være viktig når man for eks vil dele på Facebook.

Altberger

Medlem
Hva mente du her?

det er unik meta på alle undersider/poster via Yoast SEO. Eller mente du koding og noe ikke ikke helt fikk med meg?

det kan være en god idee å gjøre <meta name="description" content="unik"> for hver side. Ellers vil nok søkemotorer mislike denne taggen, så skal de sies at Google ikke brukes denne taggen aktivt.. Men den kan være viktig når man for eks vil dele på Facebook.

Topp