Wordpress magazine theme.

Hupsey

Medlem
Demo av webmagazine 1.0
Jeg har laget et Wordpress theme som jeg har planer om å laste opp til WordPress Themes directory.
Themet er basert på default themet Twenty Ten. Jeg har beholdt alle funksjonene fra Twenty Ten, og lagt til noe ekstra. Jeg har brukt en del CSS3 verdier, og disse vil ikke vise like bra på Internet Explorer.(men siden vises likevel bra i IE..)
Kunne tenkt meg å hørt om det var noen her som fant noe jeg burde fikse på før jeg laster det opp..
Har erfaring med at Wordpress er strenge på hvilke theme som blir lagt til..
Ellers sliter jeg litt med rettskrivingen generelt sett, og tar gjerne konstruktiv kritikk på feilstavinger og dårlig engelsk på demo siden.

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Sånn litt kjapt: Din hslice burde ha en padding-left (ff her) og du har inget h1-element.
Preget av litt for mye spacing mellom elementene etter min smak (= basert på min skjermstørrelse eller kanskje er 'størrelse' ikke det rette ordet å bruke når jeg snakker om min skjerm) :)
Prøv å minske litt på antall font/farge/størrelse-kombinasjoner - disse er avhengig litt på bakgrunnen teksten vises på.

Hupsey

Medlem
Takk for konstruktive tilbakemeldinger.(skal gi ryktepoeng om jeg får det til..)

Har nå lagt inn h1 og lagt til en venstre padding på 20px i sidebarene(høyre kolonne).

Når det gjelder hslice med bilder i sidebar er denne ikke en del av themet, det er en vidget fra nextgen gallery pluginet.
Jeg justerte bildestørrelsene for å sentre bildene mer i sidebaren.

Preget av litt for mye spacing mellom elementene etter min smak (= basert på min skjermstørrelse eller kanskje er 'størrelse' ikke det rette ordet å bruke når jeg snakker om min skjerm)

Er litt usikker på hvor du mener det er for mye spacing, men dersom det er rundt header bildet er det fordi jeg har lagt in et bilde med my hvit farge rundt. Hederen bildene er custom, likt som i 2010 og man kan legge inn hvilket bilde som helst. Spacingen mellom header bilde og header er ikke spesielt stor om man legger til et annet bilde i header. Her er en demoside som viser themet slik et vil se ut på en helt ny blogg. Jeg har kun lagt til et av standard bildene som følger med 2010 themet.

Prøv å minske litt på antall font/farge/størrelse-kombinasjoner - disse er avhengig litt på bakgrunnen teksten vises på.

Kunne du sagt litt om dette kan skape problemer, eventuelt hvilke farger/størrelser jeg burde kutte ut?

Topp