Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Wordpress hosting Norge

Dag Frogner

Supermedlem
Så vidt jeg vet har de ikke noe 1-click opplegg i det hele tatt.

Hovedgrunnene til at jeg holder meg der er oppetid (har vel aldri hatt nedetid så vidt jeg kan huske) og veldig bra service.

Ellers vet jeg mange skryter av Host1 og Solidhost.
 

Erlend

Medlem
egentlig vil jeg anbefale å droppe one-click installeren (fantastico), vet ikke helt nøyaktig hva det er, men den gjør et eller annet rart med databasen som ihvertfall gjør at man ikke kan bruke multisite på den, så gudene vet om det kan skape andre problemer også

Jeg har aldri hatt problemer med fantastico. Hva mener du med at man ikke kan bruke multisite?
 

picxx

Well-Known Member
Jeg har hatt en del trøbbel med hostingen til domeneshop.
Kan vel heller ikke gå god for solidhost 100%...., men har kun positivt å si om host1.
Håper de beholder kvaliteten de har i dag, selv om de sikkert kommer til å vokse en del grunnet alt skrytet de får :p
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Jeg har aldri hatt problemer med fantastico. Hva mener du med at man ikke kan bruke multisite?

Du vet hva multisite er? F.ex. minblogg.domene.no, dinblogg.domene.no osv som folk kan få ved å melde seg på hos domene.no - det er multisite. Prøver du å sette opp multisite på en wp-installasjon som er satt opp med fantastico, så funker det rett og slett ikke.
 

picxx

Well-Known Member
Prøver du å sette opp multisite på en wp-installasjon som er satt opp med fantastico, så funker det rett og slett ikke.

Gjort dette flere ganger uten problem, men det som derimot ikke funker er hvis wildacard domains ikke er aktivert i php ini.
 
Topp