Wordpress hacket?

Bjørnar

Gründer
nå skal jeg ikke hovere, men å ikke oppgradere et åpent system som WP til siste stabile versjon hele tiden, er jo risikosport... den artikkelen du linket til er jo fra mai, og skribenten jubler over at versjon versjon 2.5.1 er kommet, siste stabile versjon er vel 2.6.2. :)

i-net

WF 09
Hvor stor er risikoen med dette hvis man ikke tillatter at folk kan registrere seg på siden? For er vel da riskioen er værst etter hva jeg har lest. Men uansett takk for påminnelsen om å oppdatere WP, får vel nesten bare gjøre det får å være på den sikre siden... Men hvordan virker All in one seo plugin på nyeste? Har oppdatert noen WP sider, men har jeg ikke fått "Recent comments" plugin til å funke på nyere WP versjon og ville ikke miste den på den ene bloggen.. Finnes det et alternativ til den? Altså at kommentarer viser seg i fulltekst i sidebaren.

Tonny Kluften

Administrator
Og nå er jeg tilbake i søkeresultatene igjen med den bloggen. Som sagt så sank plasseringen som en stein etter at jeg ble hacket. Bloggen var fortsatt indeksert hos Google. Jeg sendte en reinklusjonsforespørsel på web master tools selv om jeg var indeksert og nå er bloggen tilbake der den var.
Masse jobb dette her bare fordi jeg ikke har giddet å oppdatere bloggen min.
Konklusjonen er vel klar...

Topp