Webshop plugin til wp

spelley

Medlem
Hei!
Har lest litt tråder på dette forumet, noen av de er stengt, andre er gamle. Lager derfor en ny tråd.

Jeg er ute etter en grei gratis webshop plugin.

Jeg har prøvd wp-ecommerce, wp-marketplace og prøver for tiden zinigri. Sistnevnte virker lovende, problemet er at webshopen blir vist to ganger - i og utenfor content!!! (forslag til hva som gjør dette?)

Er det andre som har forslag til andre webshops som de selv har gode erfaringer med?

spelley

Medlem
Takker for tilbakemeldinger.
@ Tonny:
grunnen til at jeg har gått vekk fra wp-ecommerce er pga jeg får noe warning greier på høyre siden av skjermen, samme feilmdling/lignende forekommer flere stedet i admin panelet. Noe forslag til hvordan dette kan fikses ?

feil:

Sist redigert:

spelley

Medlem
Det og at nettsiden virker litt tregere er grunnen til at jeg droppet det i utgangspunktet. Og som du sier: det er rimelig vag grunn og jeg merker hvor dumt det er når du påpeker det.

Får prøve å finne ut hva som forårsaker feilene i admin panelet. Jeg har allerede deaktivert litt plugins uten noe hell.

spelley

Medlem
eawki! takker for gode svar.
Jeg fant omsider feilen. Feilen lå i seo content control.
Krever Wp e- commerce noe særlig med ressurser? som nevnt i posten ovenfor, virker det som nettsiden går litt senere no. Men dette kan jo være lokalt.

Sist redigert:
Topp